Tip na dětské turky z obchůdku v-mart.cz

Krásný večer,

mám ráda české výrobky a proto jsem se těšila, až mi přijdou pro Románka turky od české firmy 
v-mart.cz, která šije všechny výrobky ručně a z kvalitních materiálů.

Chtěla jsem původně Románkovi vybrat pyžamka, které mají vzadu prodloužený delší díl, ale dělají je ve větší velikosti, takže si budeme muset ještě chviličku počkat😊. Pokud ale máte již trošičku větší děťátko, na nabídku pyžámek můžete mrknout TADY😊.



Já jsem nakonec pro Románka vybrala dvoje turky, jak jsem zmiňovala výše😊. Vybrala jsem s ledními medvědy, které se mi moc líbily designově a druhé farmářské, ty jsem vzala ,,ze srandy", protože jsou takové veselé a k Románkovi sedí😊.



Musím říct, že když mi turky přišly, vypadaly přesně jak na fotkách eshopu a hlavně ten materiál!!! Ten je úplně boží😊. Materiál je 95% bavlna a 5% elastan😊. Turky jsou díky sníženému sedu a jejich příjemnému materiálu pohodlné. Několikrát jsem je již prala a nejsou vůbec vytahané a jsou stále hezky barevné 😊. Jsou sice Románkovi o trošku větší, ale to nevadí, Románek je drobnější a do všeho většinou dorůstá😁

Na celou nabídku turek se můžete podívat TADY. Myslím, že si tam každý najde to své a já tento obchůdek s dětským oblečením doporučuji všemi deseti😊. Na stránkách v-mart.cz dále najdete také trička, legíny nebo tepláčky😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři