Hodinky zn. Time Chain - Homerton Mesh Rose Gold

Krásný den,

už delší dobu jsem pokukovala po hodinkách s kovovým páskem💝. Doma mám jedny nádherné s koženým páskem od manžela, ale chtěla jsem změnu a hodinky střídat k různým příležitostem a outfitům😊. Tak jsem pokukovala po internetu a narazila na známou londýnskou značku STORM, která nabízí sortiment hodinek, šperků a jiných stylových doplňků. A mimochodem nedávno uvedla na trh svoji sesterskou značku, která se jmenuje Time Chain😊.


Hodinky od značky Time Chain mě na internetu zaujaly už od první chvíle a byla to láska na první pohled💓. Když jsem se na ně jela do OC Smíchov v Praze podívat, měla jsem jasno, jaký přesně chci, že nejspíš se stříbrným páskem ( i když v tu dobu jsem váhala i nad Rose Gold) a ,,leteckým" ciferníkem😊. Nakonec to bylo ale všechno jinak😀.

Původní hodinky, pro které jsem si jela :-)
Zdroj: www.stormwatches.cz

V OC Smíchov se mě ujala velmi milá paní prodavačka a ochotně mi začala vytahovat hodinky - vytáhla mi ty moje vysněné ( stříbrný pásek) a pak ještě jiné, které měly menší a jinak udělaný ciferník a byly v barvě Rose gold😊. 

Musím říct, že na plné čáře vyhrály ty v barvě Rose gold a jiným ciferníkem💓. Byly prostě dokonalé, jak velikostně, tak i barva  Rose gold mi na ruce více slušela😊. Ty původní, pro které jsem si jela mi na ruce vůbec nesedly, měly na moji drobnou ruku obrovský ciferník, což nevypadalo vůbec hezky a ta stříbrná barva mi na ruce neslušela tak jako Rose gold💓. To byla prostě láska na první obléknutí - i manželovi a paní prodavačce se moc líbily, takže nebylo nad čím dál přemýšlet😀. Také se Vám stává, že si pro něco jdete s jasnou představou a odcházíte s něčím jiným? Mně docela často😀.

Moje vítězné hodinky:)
zdroj: www.stormwatches.cz

Vítězné hodinky Homerton Mesh Rose gold mě zaujaly na první moment nejen jak vypadaly na ruce, ale také svým designem. Vynikají svým minimalismem, což mám velmi ráda a jednoduchostí v moderním pojetí😊. Já miluji jednoduché a elegantní věci, takže tohle byla trefa do černého💗. Ciferník je také jednoduchý, má ostré linie na pozici jednotlivých číslic a je dominantou celých hodinek💓. Přesně takto to mám ráda😊. Strojek hodinek je japonský, sklíčko hodinek je minerální, síťovaný řemínek je nastavitelný z nerezové oceli a jsou voděodolné😊.


Bála jsem se, že nebudou vypadat hezky k mým prstýnkům z bílého zlata, ale vůbec se to netluče a už dávno neplatí pravidlo, že Vám barva kovového řemínku a hodinek musí ladit ke šperkům😊.

Tak co na ně říkáte? Já jsem z nich opravdu nadšená!💓

Navíc v týdnu od 14.-20. května probíhá akce TÝDEN SLEV STORM, kdy máte možnost nakoupit krásné hodinkyoriginální šperky a ostatní doplňky se slevou 25 %!💓 Akce platí na nezlevněný sortiment a určitě se podle mě tato akce vyplatí😊

Mějte krásný zbytek dne😊




4 komentáře

Pravidelní čtenáři