Kouzelné první čtení

Krásný den,

už odmalička jsem Románkovi předčítala různé knížky, ale nikdy ho to v menším věku nějak extra nezajímalo😕. Teď ale dospěl do věku, kdy ho čtení začalo bavit a tak jsem si řekla, že by to chtělo něco speciálního a zvolila Kouzelné čtení od Albi💓. Když jsem tohle Kouzelné čtení viděla, byla jsem doslova nadšená a věděla, že to je to pravé, co bych pro Románka chtěla😊.



Základem je první pořídit Albi tužku, která se dá koupit výhodněji jako set s knihou, ale můžete ji koupit i samostatně 😊. Poté už můžete jen dokupovat různé knihy, které jsou určeny jak pro nejmenší děti, tak i pro ty školou povinné😊.


My jsme chtěli pro Románka jako první sadu Kouzelného čtení s tužkou a Perníkovou chaloupkou, ale ta zrovna nebyla skladem, takže jsme vybrali knihu Hravé učení😊. Kniha Hravé učení pomáhá poznávat barvičky, tvary, čísla, různé činnosti apod. Byla vyvinuta spolu s psycholožkou a najdete v ní přes 1000 různých zvuků a mluveného textu😊.



Líbí se mi, že set s tužkou a knihou obdržíte v praktickém kufříkovém balení, které se Románkovi moc líbilo a byl z něj nadšený, pochodoval s ním po celém obývacím pokoji a to jsem mu ještě neukázala to hlavní😀.



Přestože by si mohl někdo říct, že Románek je na tuto knihu ještě malý, opak je pravdou. Chtěla jsem především, aby se s principem této knihy seznámil a musím říct, že velmi rychle pochopil, jak kniha s tužkou funguje😊.



Naše Kouzelní čtení vypadá tak, že mu nenechávám knihu ani tužku nikdy, když je o samotě, ale pouze pod dohledem😊. Poté mu ukazuji a popisuji, co je na obrázcích a u toho používám tužku, která nám doplní text nebo nějaký zvuk. Kvízy, které tam jsou k dispozici ještě neděláme😊.

Po nějaké chvíli chce už Románek do ručičky tužku a klepat na obrázky sám, u toho mi  vždy něco popovídá a já se ho pak i ptám, ať mi ukáže, kde je je na obrázku pejsek, jak dělá pejsek, kde je mňam mňam, kde jsou kytičky, vodička aj.😊. Musím říct, že ho to moc baví a nejen ho😀. Na naše společné chvilky nad tímto Kouzelným čtením se vždy opravdu těším😊.



Za mě je tenhle způsob učení formou hrou opravdu velmi dobrý nápad, který bude bavit každé dítě 😊. Další knihu, kterou chceme pořídit bude právě zmiňovaná pohádka O perníkové chaloupce, zálusk mám i na Večerníčkovy pohádky nebo Hra na farmě😊. Na kompletní nabídku knih se můžete podívat TADY😊.

Myslím si, že Kouzelné čtení si zamilují nejen dětičky, ale i rodiče a to mohu potvrdit z vlastní zkušenosti😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři