Novinky od Nivea

Krásný den,

přišel mi opravdu překrásný balíček s novinkami od Nivea💓. Musím říct, že tak překrásné balení produktů, které mi od nich přišlo mě opravdu dostalo💓. Byla to úplná pastva pro oči -  výrobky byly v krásné bílé krabici, stužkou připevněné k nádhernému bílému peříčkovému polštáři (ten jsem si samozřejmě schovala :-)) a doplněny o živé rostliny, no úplná pastva pro oči💓. Bylo mi to strašně líto vybalit všechny produkty😀.








Určitě z mojí dřívější recenze víte, jak moc tyto Labellina zbožňuji💓. Teď mají tři nové a musím říct, že jsou naprosto boží💓. Já je střídám všechny podle mojí nálady, na které mám zrovna chuť💓.





Nádherný mint obal, pod jehož obsahem se skrývá nová vůně Labellina - kokos a aloe vera💓. Vůně je velmi příjemná a svěží💓. Takže teď na léto úplně ideální. Navíc rty hloubkově hydratuje, po jeho nanesení jsou příjemně hebké a lesklé. A ta vůně je prostě ú-ž-a-s-n-á!




Druhou fialovou novinkou jsou borůvky a květy třešní, které potěší milovnice sladších vůní💓. Balzám dlouhodobě hydratuje, zanechává rty zvláčněné a táááák hebké! S tímto balzámem budete úplně k zulíbání😊.




Třetí novinkou ve zlatavém kabátku je vanilka a já vůni vanilky přímo miluji, takže tímto se mi Nivea trefila přímo do černého💓. Tato vůně je úplně k nakousnutí a já bych ji hned snědla, kdyby to šlo 😊. Rty jsou po jeho nanesení krásně hydratované, heboučké a s jemným leskem💓.



Tak co, který z těchto nových Labellino pečujících balzámů Vás nejvíce zaujal?😊

Tělové pěny

Na tyhle novinky jsem se moc těšila! Nivea přišla s novinkami v podobě tělových pěn, kde si můžete vybrat ze dvou variant - hýčkající tělová pěna s divokou malinou a vůní bílého čaje nebo osvěžující tělová pěna s okurkou a vůní čaje matcha💓.




Miluji konzistenci pěny, protože se velmi dobře nanáší. Navíc se dobře roztírá, vstřebává a pokožka po ní není mastná a nelepí!💓 Není nutno ji nanést moc, stačí trochu. Pokožka je po nanesení nádherně, dluhodobě hydratovaná a hebká na dotek😊. Ta konzistence pěny je naprosto skvělá a vyhovuje mi. Bála jsem se, aby po rozetření nelepila a to se nestalo😊. A to vůně maliny a bílého čaje je naprosto senzační! 💓




Druhou novinkou je osvěžující tělová pěna s okurkou💓. Já vůni svěží okurky v kombinaci s čajem matcha miluji od prvního okamžiku, kdy jsem ji použila😊. Pěna je na těle velmi příjemná, není vůbec hutná a na pokožce působí velmi lehounce😊. Rychle se vstřebává a nezanechává mastný film💓. Pokožka je po jejím nanesení svěží, hydratovaná a hebká na dotek😊. 



Já jsem si obě pěny zamilovala na první použití💓. Líbí se mi způsob aplikace a také to, že pěny nelepí, rychle se vstřebají, pokožku hydratují a krásně voní💓.A která pěna zaujala nejvíce Vás?😊

2 komentáře

  1. Tak tyhle novinky se mi moc líbí!! Nějakou pěnu si určitě pořídím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásně napsané :-) ty produkty opravdu zajímavé,určitě něco zkusím :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři