Srovnání šampónů a kondicionérů na vlasy

Krásný den,

již delší dobu jsem měla možnost testovat šampóny a k nim kondicionéry😊. Moc jsem se na tohle testování těšila, protože vlasy jsou vizitkou každé ženy a tak na ně velmi dbám😊.  Porovnávala jsem mezi sebou tři sady šampónů z eshopu Elnino.cz😊. 

Ještě bych chtěla říct, že každé vlasy jsou jiné, co vyhovuje mě, nemusí vyhovovat někomu jinému a naopak. Moje vlasy jsou dlouhé, husté a řekla bych, že normální. Občas díky hustotě trošku nepoddajné. Netrpím na suchou pokožku hlavy a vlasy se mi začnou mastit pouze tehdy, pokud je delší dobu neumyji 😊,




L´OREÁL PROFESSIONNEL - MYTHIC OIL 


Vyživující šampón L´OREÁL - Mythic Oil je určený pro normální až jemné vlasy. Obsahuje asijský zázvor, určený pro vitalitu a pružnost. Vlasy jsou po jeho použití hloubkově vyživené a hydratované😊.  Navíc má bohaté přírodní složení a neobsahuje parabeny!


K němu jsem poctivě používala Olej pro snadné rozčesávání, kdy jsem po umytí vlasů nanesla cca 2 pumpičky do vlhkých vlasů. Vlasy pak byly příjemně pružné a dobře se rozčesávaly. 


Vůně: je velmi příjemná - taková ta, jako bych právě přišla od kadeřníka😊.

Výdrž: vlasy do dalšího umytí mi vydržely krásné v průměru 3-4 dny, což je moc pěkná doba, pak je už bylo nutné umýt😊.

Konečný výsledek: vlasy jsou po použití vyživené, hydratované, lesklé a hebké na dotek. Krásně voní a díky oleji se dobře rozčesávají😊.

Hodnotím: 5/5

KÉRASTASE DISCIPLINE


Uhlazující a zároveň vyživující šampón Kérastase Discipline dodává vlasům potřebnou hydrataci a zároveň je chrání před poškozením. Navíc neobsahuje sulfáty😊.  Vlasy jsou již při umývání na dotek velmi hladké.


Kondicionér  jsem používala ze stejné řady - je určen pro uhlazení a lesk vlasů. Vlasy jsou po něm jemné a uhlazené na dotek.



Vůně: musím říct, že ta vůně je božská! Připomíná mi nějaký známý parfém a doteď jsem nepřišla na to, který😊.

Výdrž: s výdrží je to pro moje vlasy horší, protože již druhý den se začaly mastit a třetí den jsem se již bez umytí neobešla. Takže výdrž je maximálně 3 dny, spíše 2😔.

Konečný výsledek: vlasy jsou již při umývání velmi hebké na dotek, zkrocené a uhlazené. Efekt vypadá první den velice dobře, avšak druhý už byly moje vlasy mastné. Tento šampón bych doporučila spíše suchým vlasům. Pokud bych si umývala vlasy každý den, pak by to byla fajn volba, ale to bohužel není můj případ😔. Vůně je ale božská a zamilovala jsem si ji od prvního čichnutí!😊 

Hodnotím: 2/5, jeden bodík dávám za výsledný efekt první den, druhý pak za božskou vůni.

Biosilk Silk Therapy


Hedvábný šampón pro regeneraci vlasů je určen pro všechny typy vlasů a pomáhá i těm poškozeným. Obsahuje hedvábné proteiny a spousty vitamínů😊. Šampón vlasy hydratuje, dodá jim objem  a chrání před vlivy UV záření😊.


Hydratační kondicionér je bezoplachový a ve spreji, proto jsem si ho tolik zamilovala😊. Navíc příjemně voní.



Vůně: vůně této řady je velmi příjemná a taková neobvyklá. Není vtíravá a sama nevím k čemu bych ji přirovnala😊. Ale moc se mi líbí😊!

Výdrž: s výdrží je to úplně stejné jako u řady Mythic Oil, takže 3-4 dny, což je podle mě úplně super😊.

Konečný výsledek: vlasy jsou po umytí hydratované, hebké, vypadají zdravě a lesknou se. Navíc se velmi dobře rozčesávají😊.

Hodnotím: 5/5


VZÁJEMNÉ POROVNÁNÍ

Kdybych měla všechny šampóny a kondicionéry za sebe vzájemně porovnat a shrnout to, tak nejvíce mým vlasům seděla řada L´Oreál Professionnel Mythic Oil a Biosilk Silk Therapy, protože vlasy mi po nich vydržely 3-4 dny, aniž bych je musela umývat. Navíc oba nádherně voní, o trošku více mi možná voní řada od L´Oreál, ale myslím, že to už je věc vkusu😊. Vlasy po obou řadách byly na pohled zdravě vypadající, hydratované, hebké a dobře se rozčesávaly.

Řada Kérastase Discipline mi sedla z testovaných nejméně. Sice krásně voní, ale vlasy po ní byly již druhý den mastnější, takže bych ji doporučila spíše suchým vlasům a nebo těm, kteří si umývají vlasy každý den. Výsledný efekt prvního dne je totiž skvělý!😊

Tak co, máte zkušenost s některou řadou? 😊


2 komentáře

  1. Skvělé hodnocení! Ani s jednou sadou zkušenosti nemám, takže jsem si ráda početla a dozvěděla se něco nového :-) nejvíce mě zaujala poslední sada.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost ! :-) Určitě dej pak vědět, jak jsi spokojená! :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři