Chystáme se na dovolenou aneb bez zavazadel to nepůjde!

Krásný den💓,

jak jsem již psala v článku nedávno, chystáme se na naši první dovolenou ve třech😊. Poletíme s CK Afrodita do Turecka, přesněji řečeno do místa Alanya 😊.


Přestože jedeme až v polovině září, tak jako každá ženská už teď začínám panikařit ohledně balení, ať na něco nezapomeneme, obzvlášť teď, když máme i malého, tak jsem z těchto věcí více ve stresu, abych na nic nezapomněla a měli jsme vše, co potřebujeme😊.

Jedna z prvních věcí, co jsem začala řešit jsou pořádné a kvalitní kufry😊. Při hledání jsem narazila na stránku obchod-kufry.cz, která mě zaujala, protože nabízí opravdu velké množství kufrů, batohů, cestovních potřeb a dokonce i náhradních dílů😊.

Rozhodli jsme se, že když už, tak vybereme sadu kufrů, ať máme více velikostí, protože docela dost cestujeme😊. Dalším rozhodnutím bylo to, z jakého materiálu budeme chtít kufry. Na stránkách se nabízí textilní kufry, plastové ABS kufry - odolné a poslední velmi odolné skořepinové Polykarbonátové kufry - PC+ABS plast


My jsme si zvolili velmi odolné skořepinové Polykarbonátové kufry - PC + ABS plast, protože jsme chtěli kvalitní kufry, které zase budeme mít na několik let😊. Zaujal nás ihned model T-class 618 
(v barvě matná stříbrná), které disponují TSA zámkem😊. Na webových stránkách aktuálně matnou stříbrnou barvu nemají, ale najdete je tam v barvě matné černé a matné modré😊. Barvu jsem chtěla neutrální, aby kufry mohl používat i třeba manžel, když někam pojede sám😊. 


Musím říct, že když jsem kufry obdržela, byly ještě krásnější než na fotkách, ta matná stříbrná barva je opravdu elegantní a vypadá velmi luxusně 😊. Výhoda matné barvy je to, že je odolná proti poškrábání na rozdíl od lesklé barvy😊. 

Materiál kufrů je kvalitní plast ABS + PC - jsou vysoce odolné proti nárazu a proražení😊. Na stránkách obchod-kufry.cz u této sady kufrů dokonce najdete i video, které to potvrzuje😊. Materiál se velmi dobře udržuje a samozřejmě jsou kufry nepromokavé😊. 

Z čeho jsem hodně nadšená je to, že sada kufrů obsahuje tzv. TSA zámek - který využijete především na letištích, kdy bezpečnostní agenti mají zámek k těmto kufrům a pokud je pro ně v kufru něco podezřelého, nedochází k poškození kufru rozbitím, ale prostým odemknutím 😊. 

Každý kufr obsahuje 4 plastová, otočná double kolečka, která opravdu nedělají hluk a zařadila bych je určitě k těm tichým😊. Navíc jsou i vyměnitelná,což je super až se opotřebují. Určitě si koupíme nějaké do zásoby😊. Rukojeť kufru je hliníková a má 3 úrovně povytažení. 


Vnitřek kufrů je z polyesteru, jedna polovina kufru má stahovací pás a druhá polovina je uzavíratelná zipem😊. Všechny tři kufry jsou navíc skladné, protože je můžete vložit do sebe a zbude Vám jen jeden - ten největší😊.


Největší velikost kufr má objem 99 l, střední velikost kufru je o velikosti 60 l a nejmenší o velikosti 40 l. Nejmenší kufr lze použít i jako příruční zavazadlo do letadla, což je skvělý😊.

Oceňuji i to, že pokud chcete kufr postavit na bok, nedochází k jeho poškrábání díky plastovým nožičkám na bocích😊. 



S těmito kufry jsme opravdu moc spokojení, už jsme je stihli vyzkoušet při cestování tady u nás po ČR 😊. Navíc designově jsou opravdu nádherné a to je příjemný plus navíc😊. Kvalita je tady u těchto kufrů opravdu znát 😊.
Určitě se mrkněte na stránku obchod-kufry.cz, kde si určitě z jejich široké nabídky vyberete😊.





4 komentáře

  1. Vypadají opravdu kvalitně :) přítel má svůj kufr a já nemám vlastně žádný :D zatím jsme je nepotřebovali
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím hodně spokojená! :-) My hodně cestujeme, takže u nás bychom se bez něj neobešli :-)

      Vymazat
  2. Super kufry. Určitě se po nich podívám. Kývnula jsem teď na nabídku práce v Polsku, tak mě čeká velké stěhování. A můžu si toho vzít fůůůůůru, protože tam budu mít větší byt, než mám teď v Ostravě. Tak se na to fakt těším. Lepší práce, lepší bydlení... Co víc si přát? :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři