Drobné radosti od Albi.cz

Krásný den všem😊,

nedávno jsem obdržela drobné radosti od Albi.cz, které mě moc potěšily😊. Já totiž věci z Albi naprosto miluji a často tam nakupuji, když má někdo z mého okolí třeba narozeniny😊. Mají tam nejen velký výběr, ale hlavně nápadité věci, které udělají vždy radost💗.




Svíčka Třešňový květ


Musím říct, že tato svíčka má opravdu nádherný design a po jejím vyhoření ji určitě využiji jako nějakou dózičku nebo dekoraci😊. U těchto svíček je využíván sójový vosk a knoty z Německa. Svíčka Třešňový květ překrásně voní, i když zrovna nehoří💗. Navíc tvoří krásnou dekoraci v našem obývacím pokoji😊. Je to moje již druhá svíčka z této kolekce a musím říct, že jsem opravdu z těchto svíček nadšená💗. Nejen, že nádherně voní, ale ještě lépe vypadají 😊. Můžete si vybrat z velké škály vůní i různých velikostí 😊. Moje, která je ve střední velikosti, vydrží hořet až 30 hodin 😊. Albi nabízí opravdu širokou škálu vonných svíček a doplňků😊.



Pouzdra na karty


Za tyto dvě pouzdra od Albi.cz jsem moc ráda, protože jsem vždy měla zaplněnou a nepřehlednou peněženku různými věrnostními kartičkami do obchodů. 
Nyní jsem si je předělala do pouzdra a nosím je zvlášť😊. Tento způsob mi vyhovuje mnohem více, je to přehlednější😊. 


První pouzdro je s motivem soviček, druhé je se slony. Aktuálně využívám to se sovičkami😊. V každém pouzdru je 12 přihrádek na kartičky, což je podle mě naprosto dostačující, protože můžete na sebe dát i více kartiček😊. Navíc jsou pouzdra hezky barevná a úplně roztomilá💗.



Já věci od Albi naprosto miluji, mají tam velký výběr krásný věcí, které potěší na první pohled hlavně oči💓.

A co Vy, máte něco od Albi?💗

2 komentáře

  1. Moc pěkné :) Albi má krásné designové věci, co se hodí!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :) Já nikdy neodejdu s prázdnou z prodejny :-D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři