Inspirace s FAVI.cz

Krásný den💗,

znáte stránku Favi.cz?😊 Jedná se o vyhledávač, kde najdete okolo 600 kamenných obchodů a to vše na jednom místě - právě na FAVI,CZ tam spoustu krásného nábytku, dekorace, svítidel a prostě vše, co se týká krásného bydlení😊. 


Já jsem se u nich nechala inspirovat a mám od nich povlečení pro Románka, o kterém jsem se zmiňovala na svém Instagramu😊. Románek miluje auta, takže volba byla jasná a vybírala jsem nějaké povlečení s auty😊.


A musím říct, že Románek je z povlečení nadšený! Pořád na něj ukazuje se slovy ,,brrmmmm brrmmm" a to jeho nadšení a rozzářené očka, když ho dostal😊. Pokud pro Vaše chlapečky sháníte také povlečení s motivem aut, určitě se mrkněte SEM😊. 


Překvapila mě také velmi rychlá doba dodání a skvělá komunikace - tak by to mělo být😊.

A protože inspirace není nikdy dost, chtěla bych Vám tady ukázat pár věcí, které mě na stránkách FAVI zaujaly a inspirovat třeba i Vás ostatní😊.

Už delší dobu s manželem pokukujeme po křesle - ušák přece v poslední době patří do každé domácnosti😊. Nechceme nic výrazného a chceme zvolit šedou klasiku😊. Musím říct, že FAVI.cz nabízí opravdu bohatý výběr ušáků, stačí si jen vybrat😊. Nás nejvíce zaujal ušák Falco Petra😊.

Už delší dobu pokukuji po hodinách do obývacího pokoje a naprosto jsem si zamilovala Karlsson Origami. Jsou nádherné, jednoduché, elegantní  a zároveň neotřelé a originální! Za mě úplně úžasné! 💗. Myslím, že se vyniknout v každém interiéru a zaujmou snad každého😊. Mají je ve více barvách, za mě nejvíc vítězí bílá barva, kterou naprosto miluji😊. Určitě je s manželem pořídíme, aby nám hezky zdobily náš obývací pokoj😊.

Do Románkového budoucího pokojíčku mě zaujal plakát měsíce s nápisem😊. Myslím, že by krásně zdobil zeď nad jeho nočním stolkem😊. Mám ráda jednoduché, ale zároveň krásné věci, čímž tento plakát určitě je😍. A nápis ,,miluji tě až na měsíc a zpět" vypovídá snad o všem 💗.

Vlaječky na zeď  rozjasní každý dětský pokoj 😊. Za mě je to jemná a decentní dekorace, která se hodí do každého pokoje a udělá ho trošku zajímavým😊. Líbí se mi i decentní kombinace barev, která by do Románkového budoucího pokoje krásně ladila😊.


A hodiny do dětského pokojíčku nesmí chybět! Mě zaujaly hodiny ve vzhledu králíčka😊. Jsou decentní a zajímavé😊. Zamilovala jsem si je na první moment, takže myslím, že volba na tyto hodiny bude jasná😊. Jsou nejen krásné, ale budou určitě i zajímavým doplňkem v celém pokojíčku, kdy na ně nejedno oko přistane😊.


Fotek není nikdy dost😊. Proto by se mi líbil do obývacího pokoje rámeček na fotky😊. Nejvíce mě zaujal rámeček na 10 fotografií😊. Líbí se mi, když v domácnosti visí fotky rodiny - například z dovolené, z nějakého focení nebo momentky😊. Úplně to tu domácnost rozzáří a zútulní😊. Za mě fotky nesmí chybět v žádné domácnosti😊.


Na stránkách FAVI mě zaujalo také krepové povlečení ve stylu provence lila😊. Nebaví mě povlečení žehlit, takže krepová varianta je za mě úplně ideální😊. Navíc mě zaujal tento design, který mi přijde velice útulný a příjemný na oko😊. Celkově mám ráda decentní povlečení s barvami do růžové, fialkové, bílé, béžové a dalších romantických barev😊. Nejsem moc na barevné kombinace typu černá s bílou nebo výrazně červená, ale každého vkus samozřejmě😊. Za mě decentní a romantické barvy v ložnici vedou😊. A manželovi to kupodivu nevadí😊.


Na gauči v obýváku máme ozdobné polštářky a vzhledem k tomu, že je barva gauče šedé barvy, volím k tomu pro mě oblíbené růžové povlaky na polštáře😊. Právě růžové polštářky gauč pěkně oživí  a spolu se šedou tuto kombinaci naprosto miluji😊. Přijde mi decentní a zároveň výrazná, což je trošku zvláštní spojení, ale prostě to tak je😊. Celkově mám růžovou barvu v rozumné míře ráda a manžel také neprotestuje😊. Takže tyto jednoduché růžové polštářky u nás mají ,,zelenou" teda ,,růžovou"😊.

Do stolní lampy s jemný motivem květin jsem se zamilovala na první moment💗. Je úplně úžasná a přesně dle mého vkusu💗. Líbí se mi především její jemný romantický styl, který pěkně zútulní každý kout v domácnosti. Dovedu si ji představit na nižší komodě spolu s ostatní dekorací😊. A opět se zde ukazuje můj romantický styl, který tolik miluji💗. Pokud chcete originální lampu, tak s touto nešlápnete určitě vedle😊.


Do dětského pokoje k Románkovi mě ještě zaujala tato nástěnná lampa králíček😊. Nejen, že jemně rozptyluje světlo, ale také je to nádherná dekorace, která se bud v pokojíčku krásně vyjímat😊. A navíc je ručně vyrobená, takže každý kus je originál! A moc dobře víte, že já si na takové kousky potrpím💗.


Do ložnice bych chtěla pořídit volně stojící zrcadlo, nejvíce mě zaujalo tohle bílé, které je nejen romanticky laděné, ale má i praktický šuplík vespodu, třeba na nějaké šminky nebo drobnosti😊. Vždy jsem si přála mít volně stojací zrcadlo a tohle je opravdu nádherné, jednoduché a navíc díky šuplíčku i praktické😊. 

Do ložnice mě zaujal tento nádherný noční stolek. Líbí se mi jeho styl provedení a myslím, že by vypadal moc hezky v nejedné ložnici😊. Mám ráda jednoduché, ale zároveň něčím zajímavé věci a tím tento noční stůl určitě je😊.

Líbí se i stojany na květiny a u FAVI.cz mě zaujal stojan v šedém provedení😊. Vypadá opravdu krásně a dovedu si ho představit v ložnici u okna😊. A na něm samozřejmě nějakou pěknou rozkvetlou kytku😊. I když já musím ještě s květinami kvůli Románkovi opatrně, protože mu nic neunikne, tak věřím, že za rok, dva, si to určitě vynahradím a to v plné parádě😊.

Poslední z věcí, kterou bych Vám chtěla ukázat je krásná dekorační mísa, která by se mi líbila do kuchyně na ovoce😊. Díky pěknému designu krásně vynikne a oživí jakýkoliv kout v domácnosti. Úplně si ji dovedu představit na jídelním stole, kde by byla skvělým a originálním doplňkem😊.


Na stránkách FAVI.cz se mi líbí spousta výrobků, které jsou pro mě inspirací, ale kdybych Vám je tu všechny měla dát, byla bych tu ještě zítra😁. Určitě na jejich stránky mrkněte, protože tam najdete spousty výrobků do domácnosti a především inspirace, protože té není nikdy dost😊.

6 komentářů

  1. Rámeček je moc hezký, já kupuju v pepcu :D nevadí mi,že jsou rámečky plastové, alespoň je těžší to rozbít, jelikož tam není sklo :)
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji !:) V Pepcu taky hodně nakupuji, mají tam spousty drobných doplňků :-)

      Vymazat
  2. Už dlouhá léta bych si přála křeslo, toho ušáka <3

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, přečetla jsem si Vámi napsaný článek, je velmi zajímavý. Zaujaly mě osobně moc hezké krepové povlečení, které by mohlo být slečnu. Já mám doma dva kluky, tak jsem raději něco takového aby se hodilo pro ně. Na webových stránkách tady jsem objevila a také i objednala krásné povlečení z bavlněného materiálu, fakt luxusní. Čauky.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. FAVI je super a dá se tam najít fakt hodně věcí. I když teda v poslední době mi přijde, že jsou ty ceny trochu vyšponované. Je možné, že si začali brát větší provize za prodej a tak to prostě musí prodejce nějak reflektovat. My jsme na FAVI vyřešili i zvukové pasti, které nám v novém domě po měření akustiky vznikly. Respektive, které jsme objevili. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři