Kočárek Gmini Trend

Krásný den <3,

s touto recenzí jsem si dala na čas, protože jsem chtěla kočárek Gmini Trend Air pořádně vyzkoušet a  ve více terénech😊. Kočárek mám z kašpárek-baby.cz, kde již nemají moji barevnou kombinaci, ale pouze šedou😊. Jedná se o limitovanou edici, takže se doprodává posledních pár kusů😊.


První, co mě na kočárku zaujalo, byl jeho design a především nádherná DENIM barva💓. Já jsem si jeho vzhled zamilovala na první pohled, jediný, co jsem oddělala byl chránič na madlo, protože jsem chtěla, ať lépe vynikne ta krásná konstrukce😊. Kočárek se dělá ve dvou provedeních - s nafukovacími koly (AIR) nebo bez. Já volila s nafukovacími, protože hodně cestujeme😊. 


Co se týká jízdních vlastností, tak jsem velmi mile překvapena😊. Zadní kola jsou nafukovací, přední pohyblivá, která jdou zaaretovat😊. Kočárek je navíc velmi dobře odpružen😊. Musím říct, že co se týká zvládnutí terénu, nemůžu si absolutně na nic stěžovat - kočárek bez problému zvládá cestu terénem (na vesnici, polní i lesní cestu, kočičí hlavy, zoo) o jízdě ve městě samozřejmě nemluvě. Kočárek mi přijde dost stabilní a konstrukce pevná😊. Velmi dobře a lehce se s ním manipuluje😊


Kočárek je lehký, skladný a disponuje 5ti bodovým bezpečnostním pásem😊. Já osobně oceňuji odnímatelné madlo, takže se jednodušše dostanu přímo až k Románkovi. Na stříšce se nachází letní kšilt, který teď přes léto využívám pořád😊. Skvělá je i brzda na rukojeti kočárku, i když zezačátku jsem ji ze zvyku pořád hledala nohou dole😀. Tento způsob brzy mi přijde rozhodně lepší😊.  Opěrku zad si můžu dát do jakékoliv polohy, což není u kočárků samozřejmost, takže za tohle velký palec nahoru😊. 


Shrnutí:

KLADY
+ moc pěkný design
+ skladný, lehký a snadno ovladatelný
+ skvělý i do terénu
+ jednoduché složení kočárku
+ hliníková odlehčená konstrukce
+ brzda na rukojeti kočárku
+ polohovatelnost opěrky zad
+ 5ti bezpečnostní pás
+ letní kšilt na stříšce
+ rukojeť lze nastavit do 2 pozic
+ odnímatelné madlo u kočárku
+ cena
+ česká značka

ZÁPORY
-  chybí přístup do košíku zepředu (mně osobně to nevadí).
- součástí není pláštěnka a ne každá (co mi psaly některé maminky) na něj pasuje, já k němu používám plášťenku, co jsem měla k bývalému kočárku JANE MUUM a ta na něj sedí😊.
-  Polstrování na bezpečnostním pásu snadno sklouzává, ale já jsem si ho sundala a používám pás bez nich a ničemu to nevadí

Doufám, že pro Vás tato recenze byla užitečná. Já jsem s kočárkem spokojená moc a určitě bych ho neměnila ani za nic 😊

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři