Moje oblíbené kombinace k dochucení domácí perlivé vody

Krásný večer,

jak to máte s pitným režimem teď přes léto?Pijete více?😊Ty vedra v poslední době jsou dost úmorný, takže na dostatek tekutin by se nemělo zapomínat😊. Už jsem jednou zmiňovala, že já osobně s tekutinami mám problém, piji hrozně málo, i když musím říct, že jsem se z nějakého cca 0,5l za den dostala na nejakých 1,5-1,8l, což je pro mě obrovský úspěch!😊
Z tekutin piji jenom vodu a nejvíce si dělám domácí perlivou vodu ze  SodaStreamu, kterou si jemně naperlím😊.


Teď přes léto jsem si oblíbila několik kombinací ovoce/zeleniny, kterou do domácí perlivé vody ze SodaStreamu používám, tak jsem si řekla, proč se s Vámi o to nepodělit, že😊. V mém okolí většina SodaStream výrobník vlastní a teď v létě ho každý využívá nejčastěji, tak proč i Vám nedat pár tipů, jak si takovou domácí perlivou vodu vychutnat o trošku více😊.

Moje oblíbené kombinace s domácí perlivou vodou ze SodaStreamu jsou:

  • malina, okurka, citrón, máta
  • jahody, citrón, máta
  • okurka, grep, máta
  • borůvky, mandarinka, 
  • okurka, máta
  • zázvor, citrón
  • borůvky, maliny, jahody, máta
  • zázvor, hruška, vanilka
  • třešně, limetka
  • okurka, citrón, špetka kopru
Všechny tyto kombinace jsou moje oblíbené a dělám si je dle toho, na co mám chuť nebo co mám právě v lednici. Ale fantazii se meze nekladou a můžete si nakombinovat ovoce a zeleninu jak se Vám zamane😊.

Mimochodem, věděli jste, že SodaStream má až do 30.9.2018 akci šrotovné? Při zakoupení nového výrobníku dostanete 500 Kč zpět při vrácení starého výrobníku s bombičkou nebo jen bombičky😊. Podle mě je to úplně super akce, protože SodaStream nabízí více výrobníků mezi nimi i jedinečný SodaStream CRYSTAL, kdy si můžete připravit domácí perlivou vodu přímo do skla😊.



Mějte krásný zbytek večera💓

6 komentářů

  1. Já už od mala mám problémy s pravidelným pitím, taky díky tomu často trpím na migrény. Když jsem doma, tak se snažím pít co nejvíce, navíc si vodu dochucuji domácí šťávou, kterou dělá babička. Jakmile mám ale plný den povinností, tak si na pití ani nevzpomenu. Je to náročné, pro nás, kteří se neumějí donutit k pravidelnému doplňování tekutin. :)
    Woodnote

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, je to náročné, já se musím vyloženě nutit :-(. A sirup od babičky musí být úžasný! :-)

      Vymazat
  2. SodaStream jsme kdysi dávno měli doma. Potom jsme ho dali sestře, když se odstěhovala, nikdo to u nás nepoužíval. Ona ho používá hojně stále :) já si ráda dělám Matonku s citronem, mátou a okurkou :) zrovna včera jsem tohle kombo měla, mňam..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás zase frčí pořád :-). A kombinace máta, okurka a citrón je úplně božská! :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři