Moji letní oblíbenci od La Roche - Posay

Krásný den,

dnes bych se s Vámi chtěla podělit o dvě letní nezbytnosti od značky La Roche-Posay, které si mě teď přes léto získaly a jsem s nimi velmi spokojená😊.



Abych byla upřímná, bylo to moje první setkání s termální vodou ve spreji jako takovou a byla jsem velmi mile překvapená😊. 

Tato termální voda dovede zklidňovat citlivou nebo pleť, která je podrážděná například od sluníčka nebo dermatologickou léčbou. Obsahuje minerály a stopové prvky, které zvláčňují, zklidňují a navíc mají i antioxidační účinky😊. Dokonce dovede snižovat i teplotu😊!

Oceňuji, že je vhodná pro celou rodinu - tedy pro dospělé i děti😊. My ji používali celá rodinka teď přes léto jak byly ty největší horka a musím říct, že lepší věc v těchto vedrech snad nebyla😊. Termální voda totiž navíc dovede pokožku i nádherně osvěžit a povzbudit😊. Aplikace pomocí spreje je naprosto jednoduchá, stačí nastříkat a nechat vstřebat, případně můžete zbytky otřít hadříkem, ale to mi přijde zbytečné, nám se vždy postupně vstřebá😊.


Ale teď to nejlepší - manžel se jeden den hodně spálil na sluníčku a tahle voda mu dělala na spálená záda opravdu dobře, příjemně chladila, osvěžila a zklidnila zarudlá místa. Druhý den byla manželova záda mnohem lepší😊.

Plánujeme tuto termální vodu vzít i s sebou na naši dovolenou k moři, kam se vydáme v září😊. Skvělé navíc je, že se vyrábí ve třech velikostech -  50 ml, 150 ml nebo 300 ml, takže si můžete koupit třeba tu nejmenší do kabelky a nebo na dovolenou stejně jako my tu největší😊.

Za mě opravdu palec nahoru a naprostá spokojenost, můžu jenom doporučit😊.


Na tento BB krém jsem byla opravdu zvědavá a musím říct...Ú-Ž-A-S-N-Ý!!! Nejen, že tento BB má SPF 50!, ale při aplikaci se nemusíte bát, že by v okolí očí štípal😊. Je úžasný na citlivou pleť a je ultrabezpečný a ultraúčinný! Navíc se řadí mezi nekomedogenní a teď pozoooooooor- je voděodolný a odolný i proti potu!


Konzistence BB krému mi přijde akorát. Co mě na první moment překvapilo, byla tmavá barva, které jsem se trošku lekla, ALE při nanesení a rozetření se BB krém krásně přizpůsobil mojí pleti😊.




Vzhledem k tomu, že je to BB krém, neočekávejte nějaké vysoké krytí, nýbrž krásně sjednoucenou a rozzářenou pleť, která je navíc chráněna před slunečními paprsky a nemusíte se bát jeho smytí díky např. nadměrnému pocení! I odlíčení byla naprostá brnkačka😊. 


Tento BB krém jsem si opravdu zamilovala a určitě si ho zase pořídím, protože na léto je úplně úžasný😊. Spolu s termální vodou si ho určitě vezmu také k moři, kde bude na večerní nošení úplně ideální😊.


A co Vy, máte zkušenost s Termální vodou nebo tímto zabarveným BB krémem?😊

2 komentáře

  1. S oběma produkty zkušenosti nemám. Ale značku La Roche - Posay mám ráda a patří mezi opravdu kvalitní kosmetiku :) za tu cenu se opravdu vyplatí do ní investovat.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelčo, musím souhlasit! :-) Já tuto značku miluji a určitě souhlasím s tím, že se vyplatí do ní investovat :-) I malému Romíkovi skvěle sedí :-)

      Vymazat

Pravidelní čtenáři