Namixuj si svůj vlastní krém od NIVEA

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit novinku od NIVEA, kterou jsou tři nové krémy, které si mezi sebou můžete volně nakombinovat a vytvořit si tak svoji vůni podle Vašeho vkusu a momentální nálady💓. Navíc mi všechny tyto tři nové krémy přišly v krásné vlastnoručně vyrobené krabičce - Nivea prostě nikdy nezklame a svým originálním balením je pověstná💗.


Musím říct, že tento nápad se mi moc líbí a přijde mi originální😊. Tyto krémy Nivea Soft Mix Me  jsou vhodné pro všechny typy pokožky😊. 

V nabídce jsou tedy tři voňavoučké krémy, které navíc můžete namixovat se základním Nivea Soft, který intenzitu vůní dovede zjemnit😊. Můžete tedy mezi sebou kombinovat čtyři krémy. Aplikace je úplně jednoduchá, nanesete na pokožku krémy, které chcete smíchat mezi sebou a poté rozetřete 😊.




Pokud máte rádi vůni exotických plodů, pak tahle pro Vás bude jako stvořená! V tomto krému cítíte tóny ananasu, citrusových plodů a kokosu😊. Tato vůně krásně povzbuzuje smysly a zavalí Vás velká dávka pozitivní energie😊.
Krém se velmi dobře roztírá, pokožku hydratuje a zanechává hedvábně jemnou a provoněnou😊.



Svěží máta a zelené listy - přesně to se kloubí v této vůni. Je velice svěží a příjemná😊.  Lehce se roztírá, hydratuje a pokožka po ní příjemně voní😊. S dalšími krémy můžete vytvořit až 25 různých vůní😊.




Pokud milujete šťavnaté ovoce stejně jako já, pak tahle vůně bude pro Vás ta pravá😊! Sladké divoké jahody, šťavnaté maliny a trošku jablíčka - přesně to je Berry Charming😊. Já sladké  a ovocné vůně miluji, takže tohle je můj absolutní favorit😊.
Vůně se navíc dobře vstřebává, hydratuje  a pokožka je po ní jemňoučká😊. 


Moje nejoblíbenější kombinace je Berry Charming a Chilled Oasis💗.

Všechny voňavoučké krémy vydrží na pokožce dlouho vonět, nejsou hutné, velmi dobře se roztírají a pokožka je po nich sametově hebká😊. Myslím si, že tento nápad - vytvořit si vlastní osobitou vůni, se Nivee povedl😊.


A co Vy, máte zkušenost s touto novinkou? 💗




2 komentáře

Pravidelní čtenáři