Produkty na rty od Gabriella Salvete

Krásný den <3,

Elnino.cz mi před nějakou dobou přišel balíček kosmetických produktů značky Gabriella Salvete, kde postupně zkouším všechny produkty. Tentokrát mám pro Vás recenzi na produkty na rty, které mě v balíčku čekaly😊.





Lip Balm Scrub zn. GS

Musím říct, že peelingů na rty jsem měla už několik, ale poprvé jsem se setkala s peelingem na rty, který má způsob aplikace totožný s klasickou rtěnkou😊. A musím říct, že tento způsob aplikace mi velmi vyhovuje, protože je praktický, rychlý a zároveň si ,,nezašpiním" prsty díky aplikaci na rozdíl od ostatních peelingů na rty, které jsem měla a nanášely se na rty prstem😊.


Tento scrub obsahuje hydratační vosky, bambucké máslo, vitamíny A a C 😊. Barva balzámu je světle růžová a nachází se v něm drobné, bílé a hrubé částečky😊. Navíc nádherně voní!💗
Scrub používám tak, že ho nanáším na rty krouživými pohyby po dobu několika sekund a poté si vezmu kartáček na zuby s jemnými štětinkami a jemně rty masíruji. Po cca minutě si rty opláchnu teplejší vodou a je hotovo😊. Samozřejmě masírovat rty můžete i konečky prstů, ale mně nejvíce vyhovuje měkký kartáček😊.

Rty jsou po aplikaci zbaveny šupinek, jsou nádherně jemné, hebké a zároveň hydratované😊. 

Chubby Lips zn. GS

Z Chubby Lips mi přišel odstín č. 01 Strawberry Shake😊. Většinou jsem zvyklá mít odstíny do růžova, tento mi působí na rtech do meruňkového odstínu, ale přesto se mi na rtech líbí😊.


U těchto typů rtěnek miluji jejich máslovou konzistenci a nebylo tomu jinak ani u této😊. Konzistencí pak máte ve výsledku na rtech něco mezi rtěnkou, pomádou a leskem na rty😊. Líbí se mi, že na rtech nelepí, příjemně je hydratuje a dodá jim jemně barvu😊. Rty se navíc jemně lesknou😊. Neočekávejte samozřejmě takovou výdrž jako u rtěnky, to vůbec ne. Výdrž je více než u pomády na rty, ale méně než u rtěnky😊. Přesto mám tento typ rtěnek moc ráda a používám je snad častěji než klasické rtěnky😊.

S touto hydratační rtěnkou v tužce jsem moc spokojená, na běžné nošení s občasným přetřením je podle mě úplně ideální😊. Navíc si můžete vybrat z několika odstínů, já se chystám vyzkoušet ještě odstín do růžova - č. 07 Pink Cake😊.



Matné rtěnky z této řady jsem obdržela rovnou dvě😊. Odstín č. 106 Frutti Di Bosco a  č. 107 Berry😊. Tyto matné rtěnky se postarají o hydratované rty a to mohu potvrdit😊. Zajišťují velmi intenzivní barvu a díky 3D technologii s mikro pigmenty dovedou vytvořit opravdu krásné rty😊.




Oba odstíny se mi moc líbí, č. 106 je ideální spíše teď přes léto - má takový červeno-malinový odstín, naopak č. 107, která je do švestkového tónu, určitě využiji v podzimní dny😊.






Oba odstíny mají velmi krásně pigmentovanou barvu, stačí opravdu jedna vrstva😊.  Neřekla bych, že je to úplně ta typická matná rtěnka, spíš Vám na rtech vykouzlí takový jemný matný finish a hlavně Vám rty vůbec nevysušuje ani nemáte pocit pnutí nebo čehokoliv😊. 
Překvapilo mě, jak barva dovede být na rtech dlouho intenzivní😊. Je to sice velmi individuální záležitost, ale mně osobně na rtech mi vydrží hezká cca 1,5-2 hodinky bez jídla, poté musím upravit😊.  Na rtech je rtěnka opravdu moc příjemná a navíc jsem si oba odstíny moc oblíbila😊.

A co Vy? Máte zkušenost s některým z těchto produktů? Který Vás nejvíce zaujal?😊

2 komentáře

  1. Tak tyhle rtěnky od Gabriella Salvete se mi líbí všechny!! Krásné odstíny :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři