LipPlus booster

Krásný den,😍

dneska bych Vám chtěla říct svoje zkušenosti s FacEvolution LipPlus Booster😊.Nikdy jsem nic takového nezkoušela, takže když jsem dostala nabídku zkusit tento typ produktu, byla jsem zvědavá a nadšeně kývla😊. Nikdy jsem totiž neměla vyloženě plné rty, takže jsem se těšila na výsledný efekt😊.


LipPlus booster


Tento Lip-Booster slibuje větší rty během několika minut😊. Rty by navíc měly být po použití měkké a vyhlazené😊.
Aplikace Lip-Boosteru je naprosto jednoduchá - stejně jako u lesku na rty, nanesete pomocí pěnového aplikátoru, přičemž rty se mají nechat mírně pootevřený😊. 

Co musím jako vyzdvihnout je úžasná vůně po otevření, která je naprosto božská!💓Tak božská, že by jste nejradši celý LipPlus booster hned snědli😋. Cítím v něm vanilku, hodně vanilky😍. A vanilku já zbožňuju!💗


Po aplikaci LipPlus boosteru jsem cítila mravenčení až mírné štípání, které mi nebylo vůbec nepříjemné a čekala na výsledek😊.

Čekala jsem, čekala a výsledek se nekonal. Rty byly sice opravdu vyhlazenější, červenější a také krásně voněly, ale tím to u mě také skončilo😌. Neříkám, že to třeba na někoho účinek mít nebude, každý jsme jiný, u kosmetiky to platí dvojnásob, ale na mě to účinek nemělo bohužel žádný😌.

A co Vy, máte někdo zkušenost s tímto nebo podobným typem produktu?😊


1 komentář

  1. Achjo :-( tohle sérum na rty jsem si pořídit chtěla. Překvapila mě ta vanilka, miluji tuhle vůni. Ale když se nekonala žádná změna, tak to je opravdu zbyteční vyhození peněz :-( děkuji, že jsi mě toho ušetřila. Od téhle značky jsem měla sérum na řasy, bylo fajn. Ale po delším používání mi oči začaly štípat a byly červené. Musela jsem ho přestat používat a pak mi řasy vypadaly.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři