NIVEA SUN protect&bronze

Krásný večer💓,

jedním z opalovacích přípravků, který nesměl chybět na naší dovolené byl právě od NIVEA Olej na opalování ve spreji podporující zhnědnutí s OF 30 😊.

Tento olej obsahuje přírodní rostlinné výtažky, které podporují tvorbu melaninu, čímž dochází ke zhnědnutí pokožky (samozřejmě při pravidelném používání)😊. Jedná se vlastně o voděodolný suchý olej, který díky kombinaci UVA a UVB filtrů chrání před spálením. Navíc neobsahuje samoopalovací složky a disponuje OF 30 (v nabídce má ale NIVEA i OF 20).


Líbil se mi především velmi pohodlný způsob nanášení ve spreji, kdy jsem si olej nanesla na tělo a ani ho nerozetřela, pouze rozprášila😊. Aplikace byla tedy velmi rychlá, což jsem s Románkem opravdu ocenila😊. Přestože je olej voděodolný, po každém koupání jsem nanesla znova (dělám to tak vždy pro lepší ochranu)😊.Na pokožce byl opravdu příjemný, pokožku opravdu hydratoval a především jsem opravdu zaznamenala rychlejší zhnědnutí než obvykle😊. 

Za mě tedy mohu určitě tento produkt doporučit 💓.

1 komentář

  1. Děkuji za tip :-) pokud ho někde příští rok při nakupování produktů na opalování uvidím, tak po něm sáhnu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři