Sedmikráska od Manufaktury

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit nějaké produkty od Manufaktury z kolekce Sedmikráska, kterou jsem měla možnost vyzkoušet😊.
Já produkty od Manufaktury naprosto miluji a na vyzkoušení této kolekce jsem se moc těšila😊.

Kolekce Sedmikráska obsahuje vysoký obsah přírodních ingrediencí bez alergenních parfémů, alkoholu, parabenů a ropných produktů😊. Právě výtažky ze sedmikrásky obsahují cenné minerální látky, proteiny a aminokyseliny, ovocné kyseliny a další látky, které pokožku zklidňují, hydratují, omlazují a rozjasňují pleť😊.

Navíc jsem si zamilovala decentní, romantické balení z této kolekce.




Jemné odličovací mléko


Tohle odličovací mléko je vhodné pro citlivou pokožku a obsahuje výtažek ze sedmikrásky, mandlový olej, vitamín E, panthenol, ovesný beta-glukan a kyselinu mléčnou😊.

Jemné odličovací mléko dovede velmi dobře odstraňovat make-up, přičemž pokožku vůbec nedráždí, hydratuje ji, vyživuje a navíc pomáhá i k regeneraci pokožky. Pokožka po použití tohoto mléka není moc mastná, což já osobně beru jako velké plus. Navíc neobsahuje barviva, parfemaci, alkohol ani ropné produkty😊.

Použití je velmi jednoduché - nanesu na tvář, jemně vmasíruji a vatovým tampónem poté odstraním veškeré nečistoty. Již neoplachuji vodou😊.


Zklidňující pleťová voda


Tuhle pleťovou vodu používám jako doplněk k výše zmíněnému odličovacímu mléku. Můžete ji používat ráno i večer k dočištění citlivé pleti😊.

Tato zklidňující pleťová voda má schopnost hydratace, zklidnění a navíc pomáhá stahovat póry, tudíž nedochází k jejich ucpání nečistotami😊. Je opravdu velmi šetrná, protože neeobsahuje barviva, parfemaci, parabeny, alkohol nebo jiné ropné produkty. Takže pro ženy s citlivou pletí jako stvořená😊.
Pleť je po jejím použití čistá, hebká na dotek a chráněna před podrážděním. Miluji ten pocit svěžesti po použití této zklidňující pleťové vody.

Používám tak, že nanáším ráno a večer na odlíčenou pokožku pomocí vatového tampónu a to masážními krouživými pohyby😊.


Jemná olejová odličovací emulze


Jedná se o dvoufázový odličovač očí, který se po protřepání smíchá😊. Odlíčení pleti je tedy velmi šetrné a hlavně rychlé, což se mi občas opravdu hodí😊. Lze ho využít hravě i na voděodolný make-up se kterým nemá sebemenší problém a hravě s ním zatočí během pár vteřin😊.
Musím potvrdit, že moje pleť je po použití velmi dobře vyčištěná, hydratovaná a jemná na dotek😊. Tento odličovač je vhodný pro všechny typy pleti, dobře udělá také pleti suché a citlivé😊.

Používám tak, že protřepu a poté nanesu na vatový tampón a setřu veškeré nečistoty  a make-up. Poté již neoplachuji vodou😊.


Jemný mycí balzám na intimní hygienu


Tento jemný mycí balzám bez obsahu mýdla obsahuje výtažky ze sedmikrásky, ovesný beta-glukan a kyselinu mléčnou. Je vhodný ke každodennímu použití na intimní partie a já osobně ho používám každý den a jsem spokojená😊.

Balzám dovede udržovat potřebné mírně kyselé prostředí, hydratuje, zklidňuje a dává pocit čistoty.


A co Vy, máte zkušenost s touto řadou?😊 Který produkt Vás z kolekce Sedmikráska nejvíce zaujal?😊








1 komentář

  1. Tahle řada se Manufaktuře opravdu velmi povedla :-) já z ní mám jeden produkt a to odličovací vodu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři