Srovnání make-upů

Krásný den 💓,

dneska pro Vás mám recenzi na make-upy, které jsem nějakou dobu zkoušela a moc jsem se těšila až Vám o nich napíši tento článek. Chtěla bych Vám tu více rozepsat, jak mi daný make-up sedí, jak dlouho vydrží a zda bych ho zvolila třeba i na večerní líčení😊.



Značku Max Factor mám ráda, měla jsem od této značky již dva make-upy a byla jsem vždy spokojená, protože mojí pleti naprosto sedly. Byla jsem tedy zvědavá, jak v testování dopadne od této značky Lasting Performance 😊.


Co se týká vzhledu, tak make-up má takovou obyčejnou tubu, která (alespoň mě) na první pohled nějak extra nezaujme. Jeho výhodou je ale to, že díky plastovému balení se nemusíte bát, že by se Vám mohl rozbít😊.
Aplikátorem je zúžený kulatý konec, kterým se potřebný make-up vytlačí ven. Pro mě osobně je to nepraktické - zjistila jsem, že při dlouhodobém užívání mi již při minimálním zmáčknutí make-up volně vytéká, celý okraj okolo nanášejícího se místa bývá po určité době zapatlaný, takže ho musím jednou za čas utřít😖.


ALE... teď to hlavní! Konzistence make-upu je spíše řidší, což mi nevadí, pracuje se s ním na pleti velmi dobře. Celkově je mi jedno, jakou má make-up konzistenci, hlavně když je dobrý. Musím říct, že krytí make-upu je velmi dobré (střední) a výdrž je opravdu slušná - mně osobně vydrží na pleti od rána do večera, ale s nutností přepudrování😊. Make - up dovede sjednotit barvu pleti a zakrýt i větší nedostatky. Zároveň ale nevytváří efekt masky. Na moji pleti nezvýrazňuje suchá místa ani nevytváří nevzhledné mapy. Je to make-up, který bych si vůbec nebála vzít na večerní líčení, protože vím, že by mě nezklamal.
Ještě bych chtěla dodat k výběru odstínu, že make-up na pleti po pár minutách trochu zoxiduje, takže doporučuji v drogérii vyzkoušet na zápěstí (klidně i více odstínů), jít se projít ven na pár minut a poté si teprve vybrat vhodný odstín😊.

Celkové hodnocení: 7/10


Na tento rozjasňující gelový make-up jsem se moc těšila a to především na základě hodně kladných recenzí, které jsem četla😊. Obal make-upu je ve skleničce s pumpičkou (což mám nejraději)😊.


Začnu tím, že make-up je velmi lehoučký na pleti a má velký výběr odstínů, to je velké plus😊. Ale zbytek je za mě osobně katastrofa. Make-up kryje jen velmi lehce, což by mi nevadilo, ale pro někoho s problémovou pletí to určitě není😔. Co se týká výdrže, tak ani to není žádná hitparáda, protože za celý den jsem ho musela několikrát přepudrovat. To bych ještě teda přežila. ALE... to nejhorší, co vytknu tomuto make-upu je to, že neskutečně zvýrazňuje suchá místa na pleti, šupinky a pleť celkově vysušuje😔.


Mně osobně i ucpával póry, takže za mě tento make-up určitě ne😔. Moje pleť s ním vypadala ještě hůře než kdybych na sobě žádný make-up neměla😌. Ale jak jsem již psala výše, hodně lidem dle recenzí sedl. Mně osobně vůbec neudělal dobře a za mě velké zklamání. Jeden bodík dávám za lehkou konzistenci a velký výběr odstínů.

Celkové hodnocení: 1/10


DERMACOL Noblesse Fusion


Tento zmatňující make-up od Dermacolu byl pro mě velmi milým překvapením😊. Obal je elegantní ve skleněné láhvičce. Překvapil mě dávkovač make-upu, který je v podobě kapátka😊. Abych byla upřímná, nebudeme si nic nalhávat, tento způsob aplikace mi nevyhovuje, ale to je můj osobní problém a určitě to není pro mě důvod, pokud je make-up dobrý, abych si ho nekoupila😊.


Co musím vyzdvihnout až do nebes je textura make-upu, která je nejen lehká, ale také sametově hebká (možná jakoby zapudrovaná?) a to nejen při dotyku s make-upem, ale také na tváři😊. Při aplikaci make-upu máte takový silikonový pocit, ale mně osobně je moc příjemný😊 .Díky jeho schopnostem máte jakoby najednou dva produkty v jednom - make-up i pudr. Make-up sám o sobě má řidší konzistenci, mně osobně to nevadí😊. Pokud máte sušší pleť, určitě doporučuji před nanesením make-upu hydratovat - nějakým mastnějším krémem nebo olejíčkem. Pokud trpíte na akné či začervenalé flíčky, tento make-up Vám je nezakryje.


Krytí make-upu je střední, pokud máte však problematičtější pleť (akné, červené fleky aj.), tak Vám stačit nebude😔.
Já jsem s tímto make-upem spokojená na běžné denní nošení, avšak na večerní líčení bych ho nezvolila😊. 

Make-up má navíc takovou svoji specifickou vůni, takovou do pudrova, která mně osobně nenadchla, ale ani mi nijak nevadí😊.

Celkové hodnocení: 6/10

DERMACOL Caviar Long Stay


Balení se skládá z make-upu a a pod víčkem schovaného korektoru😊. Obal je podle mého hezký a oceňuji malé praktické zrcátko😊. Opět jsem byla překvapena dávkovačem make-upu, který se nanáší pomocí takové špachtle, což by zatím nevadilo, ale jakmile bude make-upu málo, tak se bude hůře vytahovat. Já s takovým typem make-upu ale již mám zkušenost a není nic jednoduššího než obětovat tenký štětec (třeba na oční stíny) a make-up s ním krásně vyberete až do dna😊.


Make-up sice nemá velký výběr odstínů, ale mně osobně odstín naprosto sedl😊. Konzistence make-upu je naprosto vyhovující, krytí je střední, při vrstvení možno i vyšší. Oceňuji, že mi nezvýrazňuje suchá místa ani póry😊. Přestože má střední/vyšší krytí, tak za mě musím říct, že absolutně nevytváří efekt masky, působí přirozeně a vydrží mi celý den bez nutnosti přepudrování😊. Klidně bych ho zvolila i na večerní nebo jiné slavnostní líčení, kde je nutno, aby make-up opravdu vydržel a byl na něj spoleh😊.  Po nanesení make-up vytvoří matný finish a stačí ho nanést opravdu trošku😊.
Jedinou menší nevýhodou je, že rychle zasychá, proto je nutné s ním i rychle pracovat😊.


Korektor v balení ve stejném odstínu jako je make-up je fajn, drobné nedostatky a kruhy pod očima zakryje, ale nějaké extra silné krytí nečekejte😊. Avšak s kombinací s make-upem je to naprostá pecka😊.


Já jsem s tímto make-upem opravdu spokojená😊.

Celkové hodnocení: 10/10

REVLON Color Stay Normal Dry Skin


Balení make-upu od Revlon je obyčejné, ale nenechte se zmást zevnějškem😊 . Dávkovač make-upu je pumpička, která mi vyhovuje😊. Make-up slibuje výdrž až 24 hodin a měl by být odolný proti otěru😊.



Make-up Revlon je určen pro normální/smíšenou pleť, ale najdete ho i v provedení pro smíšenou/mastnou pleť. Krytí make-upu je střední, avšak přirozené a dá se krásně vrstvit😊. Moji pleti make-up naprosto sedí, je lehoučký a na tváři nejde téměř cítit, nezvýrazňuje šupinky ani suchá místa a především - ta výdrž!!! Drží mi opravdu na pleti od rána do večera a nebála bych se ho volit na večerní nebo slavnostní líčení😊.


Kamarádka mi říkala, že ji tento make-up zvýrazňuje suchá místa a proto když byla u mě, nanesla jsem ji na pleť olejíček od Renovality, poté make-up a po suchých místech nebylo ani památky. Takže pokud by nedejbože sušší místa zvýraznil, stačí pleť pořádně promazat mastnějším krémem, olejíčkem nebo bází a je po problému😊.
Tento make-up mě opravdu velmi příjemně překvapil a jsem s ním moc spokojená😊.

Celkové hodnocení: 10/10


A co vy? Máte zkušenost s některým z těchto make-upů nebo plánujete některý pořídit? 💗


1 komentář

  1. Za mně naprostý TOP je ten od Revlonu!! :-) Občas ho smíchám ještě s make-upem od Avonu a vytvořím si tak svůj dokonalý odstín :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři