Vůně podzimu - Giorgio Armani Sí

Krásný večer všem💓,

v poslední době jsem přímo závislá na parfémech, kterých doma začínám mít pěknou sbírku💓. Parfémů ale není nikdy dost, nemám pravdu?😊
Nevím, jak to máte Vy, ale já střídám voňavky dle ročního období😊. Mám ráda celkově sladší/ovocno-květinové vůně, ale na podzim/zimu nepohrdnu nějakou těžší a intenzivnější vůní😊.

Jednou z prvních vůní, kterou jsem zvolila pro letošní podzim/zimu je právě parfémovaná voda Sí od Giorgio Armani 💓. 


Tato elegantní vůně právě nejvíce vynikne v chladnějších dnech a potěší každou ženu, která se chce cítit sebevědomě😊. Základ je tvořen ambrou, vanilkou, benzoinem a pačulí. Srdce pak tvoří kadidlo, jasmín a osmanthus. Hlava je tvořena bergamotem a černým rybízem😊.

První moment po aplikaci mě osobně nijak parfém neuchvátí, cítím v něm nakyslý rybíz namočený v trošce alkoholu, který je hodně intenzivní😊. ALE po pár desítkách minut, kdy se pěkně rozleží, odkryje svoji nádhernou tajemnou vůni, která si hezky ,,sedne" a já jsem ten moment do ní totálně zamilovaná💓. Po rozležení v ní cítím kromě černého rybízu také slaďoučkou vanilku a pačuli😊. A vanilku já prostě miluji - pro podzimní/zimní dny je jako stvořená💓.
Vůně je po pár desítkách minut příjemně nasládlá a umí být velmi intenzivní😊. Zajímavé na ní je to, že je jemná a přesto výrazná😊. 



Co se týče výdrže vůně, je to za mě neuvěřitelný držák, který mi na oblečení drží několik dní😮. Vůni jako takovou přímo na sobě po nějaké době necítím, ale okolí mi říká, že hezky voním, takže na tom něco bude😊. 

Pafémovaná voda Sí se pro mě stala skvělým společníkem posledních chladivých dní a nedám na ní v tomto období dopustit😍.

Máte někdo zkušenost s touto parfémovanou vodou?💓

2 komentáře

Pravidelní čtenáři