Kosmíny z e-shopu Aromatica.cz

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit tři produkty, kterými jsou KOSMÍNY z e-shopu Aromatica.cz😊. Já měla možnost vyzkoušet tři druhy kosmínů, které jsem si sama vybrala a se všemi jsem byla moc spokojená😊. Kosmíny neobsahují syntetická barviva ani parfémy😊.

Tento kosmín je určen pro rty, které trpí například na popraskané koutky rtů, na opary nebo s ním také můžete ošetřit pokožku po rýmě. Jedná se tedy o takovou bylinnou regenerační mast, která nejen zklidňuje, ale také hojí.



Obsahuje Heřmánek pravý, který působí proti zánětům a dovede tlumit bolest. Navíc podporuje hojení.

Další látkou obsaženou v tomto kosmínu je Kafr, který působí nejen proti zanícení, ale také má schopnost pokožku prokrvit a podporuje její hojení.

Musím říct, že tento Kosmín mi několikrát pomohl na popraskané rty a skvěle se osvědčil i při léčbě oparu, který se mi za tu dobu jednou udělal😊.


Tento kosmín obsahuje vysoký podíl pupalkového oleje, který dovede účinně ulevovat při ekzémech a podporuje hojení a regeneraci pokožky. Kosmín na nehtová lůžka ošetřuje nejen nehty, ale také nehtová lůžka. Navíc dovede krásně promastit a hydratovat kůžičku okolo nehtů. Navíc obsahuje i vitamín E, který podporuje hojení ran.

Já jsem si tento kosmín velmi oblíbila a používala ho pravidelně, bohužel během stěhování se mi někam zatoulal a nemůžu ho najít, takže přidávám fotografii přímo z webu😊.


Obsahuje TeaTree, který je úžasný a napomáhá proti zanícení.Tento kosmín příjemně chladí postižené místo, má protizánětlivý efekt a zklidňuje pokožku. Druhou obsaženou látkou v tomto kosmínu je Šalvěj lékařská, která působí proti bakteriím a má zklidňující účinky.


Já jsem si tento produkt oblíbila a nanáším na noc na postižená místa. Příjemně na pokožce chladí a postupně pupínek zahojí, přijde mi, že rychleji než normálně😊.

Tento Kosmín používám nejčastěji ze všech - když se mi udělá akné, namažu jím na noc postižená místa spolu ještě se samotným TeaTree olejem a ráno je akné zacelenější a za pár dní už po něm není ani památky😊.



Máte někdo zkušenost s těmito Kosmíny?😊

3 komentáře

  1. Vůbec tuto značku neznám :) Balzám vypadá hodně dobře, dost často trpím na popraskané rty. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. vždycky jsem věděla, že tyhle věci jsou lepší než třeba balzámy od dermacolu

    OdpovědětVymazat
  3. O Kosmínech jsem slyšela už před několika lety, jo a musím uznat, že mě zaujaly. Jako pokud jsou tak skvělé, jak jsem před lety slyšela a ty mi tento fakt potvrzuješ, tak nějaký třeba časem zkusím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři