Meruňka od Manufaktury

Krásný den,

výrobky od Manufaktury naprosto zbožňuji, proto jsem se těšila až vyzkouším jejich dva produkty z řady Meruňka. Oba výrobky jsem zkoušela delší dobu, aby recenze byla opravdu co nejobjektivnější😊.

Meruňková kosmetika nabízí několik výrobků, které pečují a hýčkají pokožku. V této řadě najdete obsažen meruňkový olej, výtažek z meruňkové dužiny nebo přírodní peeling z meruňkových pecek😊. Obsažený meruňkový olej má mnoho blahodárných účinků na naši pokožku😊.


Meruňkový olej


Tento meruňkový olej má nejen zvláčňující, ale také regenerační účinky. Je vhodný pro všechny typy pleti, včetně citlivé, kterou mám třeba já😊. Skvělé na něm je, že je vhodný i pro nejmenší děti😊. Obsahuje mnoho vitamínů a minerálů. Pokožku dovede velmi dobře zjemnit, hydratovat a také je vhodný pokud trpíte na nějaký ekzém či akné, což mám vyzkoušené a opravdu na to pomáhá!😊


Navíc umí zklidnit i pokožku, která je vystavena slunečnímu záření a dodá ji tak pěknou barvičku😊.
Kromě potřebné hydratace dodá pleti také pružnost a předchází prohlubování vrásek😊. Na pleti je velmi příjemný a pokožka je po něm velmi hebká a jemná😊.

Pokud máte vlasy bez života a lesku, můžete si s tímto olejem udělat intenzivní kúru - nanesete na vlasy, zabalíte cca na 15 min. a poté vlasy opláchnete, jak jste zvyklí😊. Vlasy jsou pak zdravě vypadající a s přirozeným leskem😊. Já tuto kúru nejvíce ocenila po návratu z dovolené, kdy moje vlasy byly ze sluníčka suché a bez vitality. Už při prvním zábalu bylo téměř po problému😊!

Já jsem si tento olej velmi oblíbila, používáme ho celá rodina a jsme naprosto spokojení😊. Podle mě by tento olej neměl chybět v žádné domácnosti😊.

Samoopalovací pleťový a tělový fluid

Tento pleťový a tělový fluid obsahuje kromě meruňkového oleje také olej mandlový a jojobový a nechybí ani beta-glukan😊. 
Musím říct, že jeho nanášení je velmi příjemné, pokožka je po aplikaci vždy příjemně hydratovaná😊. Oceňuji, že se rychle vstřebává  a nezanechává pocit mastnoty😊. 


Samoopalovací pleťový a tělový fluid opravdu funguje, používala jsem ho než jsme jeli na dovolenou a efekt se opravdu dostavil😊.Nutná je ovšem pravidelnost a to mazání ráno i večer😊.


Teď jsem opálená z dovolené, ale jakmile mi přes zimu opálení vybledne, určitě po tomto skvělém fluidu opět sáhnu😊.

A co Vy, máte zkušenosti s těmito produkty od Manufaktury?💓

2 komentáře

  1. Koukám, že už taky tak trochu "flekatíš", nebo to tak aspon vypadá, mě se teda už opálení taky vytrácí a jsem flekatější :-) Každopádně ta merunka je božská, měla jsem mýdlo a ta vůně je kouzelná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Z této meruňkové řady od Manufaktury jsem také měla nějaké produkty a voněly krásně, jemně :-) jo, byla jsem s nimi moc spokojená. Láká mě zkusit ten olej :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři