První dovolená ve třech v Turecké riviéře: Sentido Numa Bay - ČÁST 1.

Krásný den💓,

přišlo mi od Vás nespočet zpráv a stále ještě chodí ohledně naší dovolené, tak jsem se to rozhodla všechno sepsat do článků, kterých bude více, protože do jednoho by se mi to vše nevešlo😊. 

Když jsme se rozhodovali, kam letos vyrazíme na dovolenou, tak nám v CK Afrodita poradili Turecko, které je skvělé právě s dítětem😊. 

,,Cože?Turecko?"...
,,A nebojíte se?"
To byly nejčastější otázky, na které se mě spoustu lidí z mého okolí a také ze sociálních sítí ptalo😊. 

A moje odpověď vždy byla: ,,Ne, proč bych měla?"

Média často věci nafukují a zkreslují - v TV se dozvíme vždy jen zlomek toho. Pokud by vznikl nějaký konflikt s uprchlíky ze Sýrie nebo teroristy právě v Turecku (které je asi 10x větší než ČR), tak turistické oblasti jako je Turecká a Egejská riviéra nebudou ovlivněny, protože i samotný Istanbul je od těchto letovisek vzdálený přes 500 km vzdušnou čarou😊.



Po konzultaci s CK Afrodita nám byl doporučen pětihvězdičkový hotel Sentido Numa Bay, který se nacházel v místě Analya, je nový a byl postaven před cca 3 lety😊. Z fotek se nám velmi líbil, splňoval naše podmínky a my se tak už těšili až vyrazíme a okoukneme ho na vlastní oči😊. Ve skrytu duše jsem se modlila, abych nebyla zklamaná - znáte to, občas jsou obrázky trošku jiné než jaká je realita, takže podle mě tato malá obava byla naprosto na místě😊.



Balili jsme se už v neděli, protože jsme z pondělí/úterý spali u našich přátel, abychom to měli blíže na letiště😊. To balení jsme s manželem zvládli na jedničku, i když jsem byla nervózní, zda máme vše - hlavně pro Románka. Večer před odjezdem, když jsem kontrolovala věci, tak mi pořád něco v kufru scházelo a měla jsem takový divný pocit. No samozřejmě, pampersky jsem zapomněla! No to by bylo😀. Přestože jsme v hotelu měli mít ultra all inclusive, nakoupili jsme na každý den hotový příkrm, kdyby náhodou😊. Teda manžel by je nekupoval, ale já chtěla, pro svůj vnitřní klid😁. Aby nám ten náš prďola třeba neumřel hlady, že jo😊.

Odlétali jsme v úterý ve 14:30 hodin z Prahy😊. Na letišti jsme samozřejmě museli být dříve, takže jsme si tam v klidu zaparkovali auto, šli se najíst, přebalit Románka a pak jsme se už pomalu šli odbavit😊. Románek chodí spinkat jednou denně a to po obědě, což je cca mezi 12:00-13:00 hodinou. Celou dobu jsme se snažili, aby vydržel do té půl 3 do letadla, aby nám tam pak aspoň chvíli spinkal. Přeci jen je to živé dítě, takže jsme z toho letu měli obavy😊. No samozřejmě při odbavování už začal být trošku protivný a měla jsem co dělat, aby nám do té půl 3 neusnul, protože už byl dost vláčný😀.


Hurá, půl 3, odlétáme a během pár vteřin Románek usnul😊. Prospinkal asi polovinu letu, takže cca 1,5 hodiny. Potom jsme ho už s manželem zabavovali - dávali mu různé dobroty (čti úplatky), vytahovali hračky a bavili se s ním😊. Celou dobu byl hodný, seděl poslušně na klíně a koukal😊. Když jsme ale začali přistávat, začal si chytat na ouška a chviličku poplakával (asi mu v nich zalehlo). Nebylo to ale nic hrozného, byl jinak moc šikovný a my byli rádi, že máme let za sebou a že jsme v pořádku přistáli😊. Přistáli jsme v půl 7 večer (v Turecku je o hodinu více než u nás).  Více než polovina cesty byla za námi. Teď nás čekalo vzít si kufry a najít náš autobus. Před letištěm už nás s cedulkou vyhlížela delegátka z CK Afrodita, která nás nasměrovala na ten správný autobus😊. 

Nasedli jsme do autobusu a cca za hodinku a půl byli na místě u hotelu Sentido Numa Bay. Bylo cca mezi 22:00-22:30 hodin večer. Museli jsme Románka vzbudit a vyšli z autobusu směr recepce😊. Tam už za námi vyběhl ,,pikolík" s tím, že nám pomůže s kufry😊.


 No a po vstupu na recepci jsem nestačila žasnout, jaká krása nás uvnitř čekala. Nevěděla jsem, zda se první dívat doleva, doprava nebo rovně😀. Znáte to ne, když oněmíte úžasem?😊Šli jsme na recepci, kde nás přivítala velmi milá paní recepční, dala nám potřebné věci s tím, že nás vezme na pokoj se ubytovat a až se v klidu ubytujeme, máme přijít dolů a dostaneme něco k snědku😊. 



Pokoj jsme měli v 6. patře a celou cestu, co jsme jeli nahoru (výtah byl z jedné strany prosklený) jsem se kochala a nemohla se dočkat až uvidím náš rodinný apartmán😊.


No co Vám budu povídat, byli jsme s manželem moc nadšení! Líbil se nám styl ubytování a také dispozice apartmánu😊. Větší předsíň spolu s obýváčkem přes který byly francouzská okna se vstupem na velký balkón💓.




 V obýváku na stole nás čekalo překvapení v podobě menšího červeného vína a obrovské mísy plné čerstvého ovoce včetně mého oblíbeného ananasu😊.




Na balkóně se nacházelo posezení a také dvě opalovací lehátka😊. Z předsíně se zároveň vcházelo do koupelny s WC a obrovským sprchovým koutem, kam jsme se vešli všichni tři😀.





 Zároveň se z předsíně také vcházelo do ložnice, kde se nacházela obrovská a hlavně pohodlná manželská postel a přistavená cestovní postýlka pro Románka😊. Z ložnice se dalo velkými francouzskými okny vejít také na balkón ( pro oba pokoje byl jeden a tentýž propojený obrovský balkón).


Po prohlídce našeho krásného rodinného apartmánu jsme se šli rychle najíst a zpět na pokoj uložit Románka, protože přece jen bylo dost hodin😊. My jsme si pak s manželem dali vínko a čerstvé ovoce z mísy a šli za chvíli také spát, protože přece jen to cestování a ještě s dítětem člověka trošku unaví😊.




---pokračování příště---


Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři