RECENZE: Golfky Gmini Travel Premium

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla napsat recenzi na golfky značky Gmini - Travel Premium, který se mi osvědčil nejen při běžném používání, ale také na dovolené u moře, kde nám dělal společnost po celou dobu😊. Je ideálním společníkem a to nejen na cesty😊.


První, co mě na tomto kočárku zaujalo byl jeho vzhled, který se mi moc líbil😊. Především mě zaujala hnědá rukojeť kočárku a držadlo pro dítě, které připomíná řidítka😊.

Co na tomto kočárku musím vyzdvihnout je jeho váha, která je 5,5 kg a dá se úplně v pohodě ovládat jednou rukou a to včetně složení kočárku😊. Proto kromě využití na dovolenou, kde si ho můžete vzít s sebou do letadla, je ideální společník i do města, když se nechcete tahat s těžkým kočárkem, ale zároveň kvůli dítěti potřebujete nějaký vzít😊. Románek má teď období, že nejvíc jezdí na odrážedle a v kočárku už skoro být nechce, pokud se mu zrovna nechce spinkat, takže pro mě je tohle skvělá a lehká varianta, když ho zrovna budou bolet nožičky nebo se mu chtít spinkat a já s sebou nebudu tahat těžký kočárek, ale tuhle lehkou variantu😊.


Kočárek má hliníkovo-ocelovou konstrukci, přední otočná ložisková kola EVA odnímatelná s odpružením. zadní kola s odpružením. Golfky mají vzadu vespod brzdu, 5ti bodový pás, prostornou polohovací stříšku, která zvládne zakrýt velký prostor a navíc opěrka nohou i zad jde polohovat, což je super😊. Vespodu je nákupní košík, který mi přijde velikostně akorát a dostupnost do něj je ze všech stran😊.


Já jsem s tímto kočárkem moc spokojená, protože nám posloužil nejen velmi dobře po celou dovolenou u moře, ale také mi slouží nadále i tady u nás. Nosím ho teď ven více než klasický sporťák😊. A to nejen z důvodu lehkosti, ale musím říct, že mi v něm Románek vydrží déle, protože se mu líbí řidítka, takže má pocit, že kočárek řídí sám a sedět v něm je pro něj forma takové hry😊. Tyto golfky s sebou beru nejen do obchodu, který máme kousek, ale i klidně do města, když mám nějaké vyřizování. Románek v něm nemá problém usnout a leží se mu tam pohodlně😊. 


Jedinou nevýhodou, kterou jsem u tohoto kočárku zjistila je to, že je tak lehký, že když si dáte na rukojeť těžší tašku, nevezete zrovna dítě a kočárek na chvíli pustíte (protože třeba zavazujete na odrážedle dítěti tkaničku), může se Vám stát, že se kočárek překlopí dozadu😀. Ale to je tím, protože je opravdu lehoučký a já osobně v tomto nevidím žádný problém a dávám si na to pozor😊.


Podle mě tento kočárek poslouží tedy nejen na dovolenou, ale klidně i do města, pokud máte nějaké vyřizování nebo pokud jedete do obchodního centra na nákupy😊. Samozřejmě na žádný velký terény bych ho nevolila a raději bych vzala klasický sportovní kočárek, ale na dovolenou, pojíždění po městě, do obchodu nebo obchodního centra je úplně úžasný! Už mě zastavovalo i hodně maminek a ptalo se mě, co to je za kočárek a jak jsem spokojená😊.

Zdroj: kasparek-baby.cz


Já mám golfky z obchodu Kašpárek-baby, pro ty, kdo by jste se na něj chtěli podívat, já jsem ho viděla vystavený přímo u nich na prodejně, kde mě zaujal na první okamžik😊.

Za mě tedy musím říct, že jsem spokojená hrozně moc i v porovnání cena a kvalita😊. Tyto golfky bych určitě všem jenom doporučila, protože za mě jsou parádní😊.

Výhody
+ Design
+ Lehkost
+ Manipulace
+ Jednoduché složení jednou rukou
+ 5ti bodový pás
+ Polohovatelná opěrka zad a nohou
+ Prostorná stříška, která se dá polohovat
+ Úložný koš pod kočárkem
+ Poměr cena x kvalita
+ Ideální na cestování, do města, do obchodu


Nevýhody
- Při větším zatížení rukojeti a prázdném kočárku se může převrhnout



1 komentář

  1. Parádní :) Já momentálně přemejšlím nad expanderem, ale tento vypadá také dobře :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři