Sprchové gely Yves Rocher

Krásný den💓,

dneska bych Vám chtěla představit dva sprchové gely od Yves Rocher, které jsem si moc oblíbila, takže třeba inspiruji i někoho z Vás😊.






Sprchový gel Marakuja & zázvor


Miluji zázvor a miluji i marakuju, proto pro mě výběr tohoto sprchového gelu byla jasná volba!😊 Nádherně voní a na těle je velmi příjemný. Pokožku nijak nevysušuje a je po koupeli nádherně provoněná💓. Navíc tato kombinace dovede skvěle probrat tělo po náročném dni a dodat mu tu pořádnou dávku energie😊.


Čistící složka je 100% přírodního původu, složení bez ethoxylátu a navíc má recyklovatelný obal z recyklovatelného plastu!😊

Sprchový gel Malina & máta


Kombinace máty a některého z ovoce je pro mě božská, proto tento výběr maliny a máty byl jasná volba😊. Tento sprchový gel osvěží, velmi šetrně umyje a příjemné plus, že pokožku hezky provoní😊. Pokožku nevysušuje ani nedráždí😊.


V tomto sprchovém gelu se nachází vysoká koncentrace přírodních složek, neobsahuje minerální oleje nebo parabeny a pH je neutrální😊.




Já jsem s oběma sprchovými gely moc spokojená a celkově sprcháče z Yves Rocher naprosto zbožnuji a už mám zálusk na další😊. A co Vy, máte zkušenost se sprchovými gely Yves Rocher?💓


2 komentáře

  1. Sprcháče od YR mám taky moc ráda. Konkrétně ten malinový mám doma už po několikáté a teď i ve formě sprcháče s peelingem. Všechny voní naprosto dokonale :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Ten malinový mě moc láká. Wow, ten musím mít :-) párkrát jsem už s touhle malinovou vůni od Yves Rocher něco měla a tu vůni jsem si moc zamilovala.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři