Turecká riviéra: Sentido Numa Bay - PART 3

Krásný večer,

dneska bych Vám chtěla napsat ještě o fakultativních výletech, které jsme podnikli, když jsme byli na dovolené v Turecké riviéře v hotelu Sentido Numa Bay s CK Afroditou😊.

Když jsme si vybírali fakultativní výlet, měli jsme jasno ve dvou věcech - chceme výlety, kde nebude dlouhý transfer kvůli Romíkovi a chceme maximálně dva výlety, což nám přišlo vzhledem k délce pobytu úplně akorát😊. Nechali jsme si poradit od CK Afrodita a nakonec jsme si vybrali dva výlety - plavbu lodí po řece Manavgat a Delfinárium.

Plavba lodí po řece Manavgat

Na tento výlet jsme se moc těšili, i když jsem se trošku bála, co bude ten náš malý divočák na lodi dělat😁. Z hotelu jsme vyjížděli ráno a cesta k první zastávce - mešitě, trvala asi 45 minutek, což bylo pro Románka úplně ideální😊.

V mešitě musely mít ženy zahalená ramena, hrudník, vlasy a také nohy. Muži zase nesměli mít holá kolena a u dětí se to neřešilo😊. Všichni měli být navíc bosky. Veškeré šátky byly zdarma k zapůjčení přímo před mešitou😊.

Musím říct, že v mešitě jsme byli s manželem poprvé a uvnitř to bylo opravdu nádherné - spousta krásných maleb, křišťálové lustry, všude koberce. Paní delegátka nám uvnitř udělala i výklad, ale já jsem z něj upřímně moc neměla, protože jsem musela trošku nahánět Romíka, který byl zrovna ve svým živlu😁.

Po prohlídce, která trvala asi do 30 minut jsme nasedli před mešitou do autobusu a ten nás zavezl k řece Manavgat, odkud začínala naše plavba lodí.
Loď byla dvoupatrová, sedli jsme si nahoru, odkud jsme měli krásný výhled😊. Plavba do cíle trvala asi 45-60 minut a musím říct, že to bylo skvělé. V ceně plavby byly nealkoholické nápoje po celou dobu plavby a také oběd😊.

Musím říct, že tato plavba byla naprosto nádherná, Románek byl moc hodný a dokonce ho nechal pan kapitán chvíli kormidlovat loď😀. Cestou jsme mohli zahlédnout rybí farmu nebo pelikány.
Co je na této plavbě ale nejkrásnější a nejzajímavější je to, že se plavíte po řece Manavgat, která je při moři a oboje odděluje jen úzký pás písečné pláže. Konec řeky pak vyúsťuje do moře a je to opravdu nádhera😊. Na moři jsme se otočili a zastavili na zmíněné písečné pláži, kde jsme měli asi 1,5 hodiny čas na koupání. Skvělé na tom je, že zprava jsme se mohli koupat ve slaném moři a zleva zase ve sladkovodní řece😊. Bylo to naprosto úžasný! Já jsem stihla koupání jen v moři, protože pak nám Románek usnul na lehátku, ale vůbec mi to nevadí a užila jsem si to stejně tak😊.

Po příchodu na loď nás čekal výborný oběd - dali jsme si čerstvě ugrilovanou rybu a Romík grilované kuřátko a pomalu pluli zpátky. Program byl navíc zpestřen břišní tanečnicí  a byl to moc fajn a pohodový den😊. Romík to zvládl na jedničku a byl moc hodný, takže výlet se podařil po všech směrech😊. Když plavba skončila, nasedli jsme do autobusu a jeli jsme na tržnici, kde jsme měli asi 1,5 hodinky rozchod. Tam jsme nakoupili různé suvenýry pro rodinu - bambusové osušky, koření, čaje, kávy a různé drobnosti😊.
Poslední zastávkou byly vodopády, kde jsme viděli i tureckou svatbu a bylo to takové příjemné zakončení výletu. Na hotel jsme se vrátili asi kolem 4-5 hodiny😊. Byl to moc krásný výlet, který se podařil😊.

Delfinárium

Delfinárium pro nás byla jasná volba už od prvního momentu. Navíc to bylo asi 10 minut autobusem od hotelu, takže to byla jasná volba číslo jedna😊 Byl to výlet na dopoledne, takže v poledne jsme byli zpět na hotelu a mohli si užít moře😊.

Po příchodu do Delfinária jsme si mohli před představením zakoupit plavání s delfíny nebo focení😊. My jsme si vybrali focení, které nás vyšlo asi na tuším 30 eur s fotkami😊.
Asi půl hodinky jsme čekali než nás vpustili dovnitř přímo do hlediště. Vybrali jsme si místa úplně nahoře😊.
Show se skládala ze dvou částí, cca 25 minutové show lachtanů, kteří byli úplně skvělí a hrozně vtipní😊. Na takové show jsem byla poprvé a moc se mi líbila😊.

Poté následovala druhá část - asi 30 minutové vystoupení delfínů, na které jsem se moc těšila😊. Bohužel zrovna v ten čas, byla Romíkova doba spánku a začal být pěkně podrážděný, protivný a uplakaný😔. Do toho se mu povedlo seshora vyhodit dudlík, který jsem mu dala na uklidnění a ten skončil na střeše občerstvovacího bistra😀. Takže jsem sehnala našeho delegáta, který zaúkoloval lidi a akce ,,dudlík na střeše" byla úspěšně zdolána😀. Přestože jsem z vystoupení neměla tolik, kolik bych si přála, tak to, co jsem viděla bylo naprosto nádherný! A manžel byl samozřejmě z show nadšený, i když ho mrzelo, že já jsem si to neužila úplně na 100%, ale víte jak to s malými dětmi je, nikdy prostě nevíte, jak to dopadne 😀.
Po show následovalo focení s delfíny, kdy jsme obdrželi již vyvolanou fotku a máme tak moc hezkou památku 😊.

Úžasná dovolená a příští rok třeba zase

Celá dovolená byla opravdu nádherná, luxusní a přemýšlím nad tím, že bych příští rok chtěla na to stejné místo a opět s CK Afrodita💓. Úžasný a bezproblémový přístup CK, krásný hotel s velkým vyžitím, navíc vše v areálu hotelu, velmi milý a baby-friendly personál, výborné jídlo😊. Prostě vše úžasné po všech stránkách😊. Moc tedy doporučuji CK Afroditu a Tureckou riviéru, konkrétně Sentido Numa Bay, kde už máte termíny na příští rok a úžasné first minute ceny😊.

Tímto bych chtěla ještě jednou poděkovat CK Afrodita za úžasné a milé jednání, spoustu doporučení a bezproblémovou dovolenou, kterou jsme si opravdu užili😊.