Limitovaná kolekce Lípa od Manufaktury

Krásný den💓,

jak se dneska máte? Už začínáte řešit Vánoční dárečky? Já se přiznám, že jich mám zatím jen pár😁. Dneska bych Vám ale chtěla představit novou limitovanou kolekci Lípa od Manufaktury, která může být krásným dárkem nejen třeba pro Vaši sestru, kamarádku, ale i maminku nebo babičku😊.

Ke stému výročí založení republiky se jedná o druhou kolekci v nostalgickém duchu, která je přímo stvořená pro podzimní a zimní období💓. Lípa je národní český strom a produkty z této kolekce jsou velmi jemné a decentní a přispívají k hydratované, hebké pleti s potřebnou ochranou v těchto chladných dnech😊. Navíc má tato kolekce nádherné retro obaly, které nejde nemilovat💗.

Limitovaná kolekce Lípa se skládá ze 7 produktů, které jsem já sama poctivě zkoušela cca dva měsíce😊.




Dámská toaletní voda Lípa

Musím říct, že tuhle toaletní vodu jsem si naprosto zamilovala!💓 Tato vůně je velmi výjimečná a mně osobně velmi sedla😊. Je to spíše jemnější a  sladší vůně😊. 
V této toaletní vodě jde krásně cítit teplý nádech vanilky, který je doplněný jemnou vůní lipových květů, pivoňky, ale i jablka. Při stříknutí touto toaletní vodou cítím zprvu kyselejší mandarinkový nádech, který se během pár minutek promění ve vůni, kde cítím lipové květy a jablíčko. Po rozležení vůně (cca do půl hodinky) v ní cítím sladkou vanilku doplněnou o nádech lipových květů😊.


Výdrž vůně není samozřejmě tak dlouhá jako u parfému, přece jen je to toaletní voda, ale to vůbec nevadí,protože mi nedělá problém se během dne přestříkat😊.  Její vůně je opravdu kouzelná, nevšední a já jako milovnice sladších vůní, jsem se do ní zamilovala💓. Do podzimních a zimních dnů je jako stvořená😊. 


Velejemný sprchový & koupelový gel s lípou a mandlovým olejem


Na tomto velejemném gelu se mi líbí to, že ho můžete buď použít přímo na pokožku a umýt se s ním nebo si ho trošku nakapat do koupele a příjemně relaxovat💓. Já využívám obě varianty podle nálady a podle času😊. 
Tento gel je na bázi kokosového a olivového oleje, cukru a se zjemňujícím výtažkem z lípy, pečujícím mandlovým olejem a také zklidňujícím panthenolem. 
Velmi dobře pění a to díky obsahu obilných výtažků, takže ho není potřeba nanášet moc a nějakou dobu tak vydrží😊.


Pokožka po něm není vůbec vysušená, je příjemně umytá a svěží a navíc krásně provoněná teplou a hřejivou vůní, kde nechybí tóny právě dominantních lipových květů💓.

Tento balzám je naprostá pecka do těchto chladných dní, protože pokožku hydratuje a zamezuje ztrátě potřebné vláhy, předchází podráždění na pokožce a vyživuje jí😊. Pokud se chystáte i na delší procházku v chladnějších dnech, není nic lepšího než tímto balzámem namazat tváře sobě i dětem 😊. Složení balzámu je na bází přírodních ingrediencí, obsahuje výtažek z lipových květů, jojobového a meruňkového oleje, bambuckého másla, panthenolu, ovesného beta-glukanu a nechybí ani vitamíny A, C a E. 


Musím říct, že moje pleť je po použití tohoto balzámu opravdu více odolnější v těchto chladnějších dnech, nemám pocit napnuté nebo pálivé pleti, pokožka je vyživená a více chráněna😊. Použití záleží na každém z Vás, nejlépe je však ráno a večer😊.

Ideální regenerační krém na ruce s lípou, mandlovým olejem a panthenolem

Tento krém na ruce dovede velmi dobře hydratovat, vyživit a ochránit pokožku rukou a nehtů😊. Ruce jsou po aplikaci jemné, vyživené, hydratované a tááák voňavé💓. Krém na ruce obsahuje zjemňující výtažek lipových květů, zklidňující panthenol, a vyživující mandlový olej a bambucké máslo😊. Na pokožku rukou by se nemělo zapomínat a obzvláště v těchto chladnějších dnech😊. Tento krém na ruce je pro tohle období jako stvořený😊.



Vysoce pečující balzám na rty s lípou, meruňkovým olejem a včelím voskem

Přes chladnější měsíce je pro mě nutností používat balzám na rty, aby nebyly vysušené nebo popraskané😌. Tento balzám nejen, že naprosto krásně voní, ale také je přírodní, rty velmi dobře hydratuje, vyživuje a navíc obsahuje vitamín E😊. Balzám na rty s lípou nesmí v tomto období chybět v moji kabelce💓.


Zvláčňující jemné rostlinné mýdlo s lípou a mandlovým olejem

Tohle nádherné rostlinné pevné mýdlo nesmí v kolekci Lípa chybět💓. Obsahuje výtažek z lipových květů, glycerin a v neposlední řadě výživný mandlový olej😊. Mýdlo velmi nádherně voní, pění a ruce jsou po jeho použití nejen čisté, ale také voňavé, hebké a bez pocitu vysušení nebo pnutí💓. Doma mám ještě jedno mýdlo, které mám schované v oblečení na provonění, protože ta vůně je naprosto božská💓!



Lipový sirup

Mňam, mňam, mňam! Tento sirup nejen, že výborně chutná, ale hlavně napomáhá odolnosti v zimním období, které je plné nachlazení a chřipek!😊 Je vyroben z výtažků lipových a bezových květů, třtinového cukru a navíc je doplněn o vitamín C.
Já si tento sirup nejvíce dopřávám s perlivou vodou ze SodaStreamu a nebo si z něj dělám horký nápoj - zaliju sirup horkou vodou, přidám šťávu z citrónu a dobrota je na světě💓. Pokud chcete tento teplý nápoj trošku okořenit, můžete přidat i kapku rumu😀.

-



Já jsem z kolekce Lípy opravdu nadšená a myslím, že udělá radost pod stromečkem ženám všech věkových kategorií💗.

A co Vy, už jste o této limitované kolekci Lípa slyšeli?💓

2 komentáře

  1. Super díky moc za tipy a recenzí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tuhle Manufakturu taky docela ráda. Pamatuji si, když jsem na ni narazila poprvé. Bylo to v takovém krásně voňavém krámku v pardubickém AFI. Tak jsem si pak hned pár kousků koupila a od té doby láska. Dneska na webu www.slevovykupon.net najdete široký výběr produktů s velkými slevami. Od elektroniky až po oblečení a hlavně kosmetiku včetně té od Manufaktury.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři