Novinka Mon Evidence od Yves Rocher

Krásný den💗,

jak se dneska máte?😊Jak si užíváte podzimní dny? Já doufám, že tento krásný podzim ještě nějakou dobu vydrží.

Nedávno mi přišel krásný balíček od Yves Rocher, který obsahoval jejich novinku Mon Evidence, na kterou jsem byla hrozně zvědavá!💓


Balíček obsahoval novinku -  dárkovou sadu Mon Evidence, ve které jsem našla toaletní vodu Mon Evidence, krém na ruce a toaletní vodu do kabelky😊.


Parfémová voda Mon Evidence


Tato parfémová voda je inspirována mocnou sílou přírody. Je to harmonická, ovocno-chyprová vůně. Mon Evidence spojuje závan čerstvého vzduchu, pocit volnosti a okamžik radosti.


Hlava této vůně je tvořena mandarinkou, která do vůně přináší ovocné tóny a svěžest. Srdce tvoří Damascénská růže, která dodává květinový podtón a přináší tak ženskost. Tělo parfémové vody se skládá z vanilky, která přináší této vůni harmonii a smyslnost, dále květ Pačuli, který dodá ten správný dřevito-hořký šmrnc. 


Vůně je to romantická a elegantní, určitě bude sedět jak mladší dívce, tak i starší ženě - alespoň tak na mě působí😊.

Při prvním použití je na mě vůně velmi silná, cítím v ní mandarinku a trošku dřevitých tónů. Po chvíli se vůně zjemní a přemění se na takovou mýdlovo-květinovou vůni a do hodiny od použití převládá vanilka a stává se z ní velmi svěží, jemná a přesto výrazná vůně, která je mi příjemná a kterou jsem si hodně oblíbila😊.

Jinak co se týká výdrže, tak Mon Evidence na mě vydrží vonět cca 6 hodin, ale třeba když si ji zkoušela moje babička, tak na ní voněla ještě večer, takže tohle je opravdu individuální záležitost😊.


Zajímavostmi a zároveň benefity této parfémované vody je to, že:

  • vnější papírový obal pochází z plánované výsadby lesů,
  • uzávěr flakonu je vyroben z PEFC certifikovaného jasanového dřeva,
  • parfémová voda má recyklovatelný flakon i krabičku


V dárkové sadě byl také krém na ruce Mon Evidence, který krásně voní, velmi dobře hydratuje a pokožka je po něm příjemně hebká😊. Navíc má praktické menší balení, takže ho můžu neustále nosit při sobě😊.


Součástí dárkové sady byla i malá toaletní voda do kabelky, která je v praktické velikosti, ideální třeba i na cestování - můžu ji tak mít neustále při sobě a dle potřeby vždy použít.



Musím říct, že je to první parfém, který mám od Yves Rocher a jsem opravdu příjemně překvapená😊.

A co Vy, máte zkušenost s touto novinkou nebo jiným parfémem od Yves Rocher?😊

1 komentář

  1. Zkušenost bohužel nemám, ale už párkrát jsem o ní četla a chystám se jí zajít očuchat. Celkově mám jejich produkty hodně ráda, tak jsem zvědavá :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři