Novinka Suché šampóny od Nivea

Krásný den💓,

taky se Vám občas stává, že někam spěcháte a Vaše vlasy jsou už ve fázi, že by potřebovaly umýt?😁 Nestává se mi to často, ale v této fázi pak sahám po moji zachráně ve formě suchého šampónu. Používám ho většinou tak den před umýváním vlasů, kdy vlasy už nevypadají úplně nejlépe nebo v případě, že jim chci dát objem😊. Určitě to není žádná náhrada za umyté vlasy, spíš taková záchrana, když nestíháte nebo chcete dodat vlasům objem😊.

No a Nivea přišla s jejich novinkou, kterou jsou suché šampóny a já na tuto novinku byla pořádně zvědavá!😊 


Suchý šampon od Nivea


Tuto novinku od Nivey můžete pořídit ve dvou provedeních  - pro tmavší tón vlasů a pro světlejší tón vlasů😊. Já jsem jako brunetka samozřejmě vyzkoušela pro tmavší tón vlasů. 
Co se týká suchých šamponů, vyzkoušela jsem jich opravdu dost, proto jsem byla na tuto novinku od Nivey velmi zvědavá😊. 


Základem tohoto suchého šamponu je směs přírodního škrobu, který dovede absorbovat až 60 % vlastní hmotnosti, díky čemuž jsou vlasy zbaveny přebytečné mastnoty😊. 
První, co bych chtěla pochválit, je barevné provedení výrobků, které nelze přehlédnout a zároveň nepůsobí nějak přeplácaně😊. Skvělá je také aplikace šamponu, která Vám zabere asi půl minutky-minutu - protřepat, nastříkat a vmasírovat do vlasů😊. Prostě rychlovka, kterou ocení každá žena😊.

Šampon pro tmavé odstíny vlasů


Co je ale nejlepší na tomto suchém šamponu, že nezanechává ve vlasech bílé stopy, proto není nutno ho nějak zdlouhavě vmasírovávat, aby tyto bílé stopy vymizely. Takže vstřebatelnost šamponu je téměř okamžitá. Tohle já osobně považuji za jedno z největších plusů tohoto suchého šamponu😊. 

Po aplikaci jsou vlasy opravdu krásné, svěží, jemně vyčištěné a nadýchané (získají trochu také na objemu)😊. A ta vůně! Suchý šampon pro světlejší vlasy voní po svěžích citrusech a ten, který je určen pro tmavé vlasy voní jemnou květinovou vůní - já v něm ale nejvíc cítím takovou tu typickou ,,niveovskou" vůni, kterou nejde nemilovat💓. 

Šampon pro světlé odstíny vlasů

Na pokožce nijak nesvědí, nevysušuje ji ani nezpůsobuje jiná podráždění😊. 

Navíc tato novinka stojí pár korun -  koupíte ji za cenu cca okolo 100 Kč/200 ml, což je podle mě v poměru cena x kvalita opravdu moc dobrá koupě😊.

A co Vy, používáte suché šampony?😊

1 komentář

  1. Už jsem tuhle novinku od Nivei zaznamenala. Ale moc se mi nelíbí ta cena. Neříkám, že je vysoká, to vůbec, ale miluji suché šampony od Batiste a ty jsou ještě levnější, než tyhle nové.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři