Pozdrav od Ježíška

Krásný večer💓,

není to tak dávno, co jsem narazila na projekt, který se jmenuje Pozdrav od Ježíška 😊. Tento krásný nápad mě zaujal od prvního okamžiku, protože si sama vzpomínám, jak jsem doma netrpělivě vyhlížela, kdy zmizí za oknem můj dopis pro Ježíška💓. A kdybych tenkrát obdržela od Ježíška takovou pohlednici, byla bych jistě nejšťastnější dítě pod sluncem💓. A už tak nádherné kouzlo Vánoc by bylo jistě ještě nádhernější💓. 


Já sama jsem Románkovi jednu pohlednici pořídila a jsem zvědavá, jak bude vypadat naživo, jakmile přijde😊. Určitě se s vámi pak podělím o svoje dojmy😊.

Každopádně k samotné pohlednici - na stránkách Pozdrav od Ježíška si můžete vybrat z několika druhů pohlednic a napsat do ní svůj vzkaz nebo si vybrat již předpřipravený text. Já jsem Románkovi vybrala pohlednici s motivem zvířátek v lese, obklopených vánočním stromečkem a sněhulákem💓. Text jsem využila předpřipravený, protože se mi moc líbil a udělala v něm jen pár drobných změn😊.


Oceňuji i to, že v časovém vánočním shonu tvorba této pohlednice nezabere moc času (pokud tedy nebudete vymýšlet nějaký extra text), pro mě to byla otázka maximálně 2 minutek ani ne😊. Určitě vás ale i zajímá cena takové pohlednice, která mě upřímně dost překvapila, protože mi nepřijde vůbec drahá ba naopak - je to 69 Kč + 9 Kč poštovné😊. 

Tento projekt a nápad celkově, jak udělat radost dětem tímto způsobem, se mi moc líbí😊. 

Teď už se moc těším a zároveň jsem zvědavá, jakmile Románkovi pohlednice přijde a já mu ji budu moct přečíst a schovat na památku💓. 





1 komentář

  1. Mám tyhle vánoční projekty ráda. Většinou na mě taky vždycky nějak sedne ta vánoční nálada a tak mám pcoit, že musím konat dobré věci. :) Hodně mě teď baví třeba investice do půjček na webu julu.cz/investment-offer/ Jednoduše si tam najdu projekt, který mi je sympatický a podpořím ho s jejich realizací. A ještě na tom vydělám. :-)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři