Překvapení od Elnino.cz k 15. výročí!

Krásný den💓,

nedávno mi přišel od Elnina.cz nečekaný balíček s překvapením, protože slaví 15. leté výročí💓. Musím se přiznat, že jejich e-shop naprosto zbožňuji a přeji jim ještě minimálně dalších 15 let 💓.





V balíčku na mě čekalo několik překvapení💓. Věděli jste třeba, že Elnino.cz podporuje neziskovou organizaci Loono (čti lůno)?😊 Tato nezisková organizace se skládá z lékařů a studentů medicíny, kteří propagují jejich kampaně pomocí hastagu prsakoule či Žiješ srdcem. Právě tato neziskovka ukazuje jak je důležitá prevence onkologických a kardiovaskulárních onemocnění a proto pořádají různé vzdělávací workshopy, semináře ve školách nebo pomáhají mladým pacientům a jejich rodinám😊. V balíčku na mě čekal prsařský sešit a placka s motivem prsou😊. I Vy můžete na jejich Loonoshopu pomoci zakoupením nějakého výrobku, kdy většinový výtěžek z něj jde na to, aby mohli vyškolit ještě více lidí, zakoupit více speciálních pomůcek atd.😊


Dále mě v balíčku čekala toaletní voda BVLGARI Omnia Amethyste, která voní naprosto famózně a Elnino.cz se mi tak skvěle trefil do vkusu - vůně je zprvu velmi sladká a později v ní cítím jemné květinové tóny, možná šeřík?😊. Po rozležení na mě působí velmi čistě a svěže, možná bych řekla jako čerstvě vyprané prádlo😊.Vyhovuje mi malé balení produktu, které s sebou mohu nosit v kabelce, jediná škoda, že nejde postavit😌. Ale jak říkám, já ji nosím převážně v kabelce, takže mi to vlastně ani nevadí😊.
Jediný, co musím zmínit, tak na mě osobně nevydrží moc dlouho vonět a musím ji za den aspoň jednou přestříkat. Mně osobně tohle ale nevadí, protože ji většinou nosím u sebe v kabelce a také od toaletní vody nemůžu čekat takovou výdrž jako u parfému😊.
Pokud máte rádi květinové, čisté a svěží vůně, tak tahle by se Vám mohla líbit😊.


Druhým překvapením v balíčku pro mě bylo tělové mléko Fiesta Carioca zn. ESCADA, které nejen, že krásně voní - cítím v něm ovoce a exotické květiny, ale také se velmi dobře roztírá, pokožku hydratuje, zvláčňuje a božsky ji provoní! Za mě jedno velké ANO!😊


Dalším překvapením pro mě byla pleťová maska PILATEN, která je určena pro redukci černých teček. Na tuto masku jsem byla zvědavá, protože jsem na ní četla mnoho kladných recenzí😊. Masku jsem aplikovala dle instrukcí jenom na T-zónu😊. Z vlastní zkušenosti doporučuji - aplikujte větší množství, ať se Vám lépe sloupává😊. Nechala jsem na pleti působit asi 15 minut a poté sloupla. Na masce mi po sundání zůstaly nějaké nečistoty😲. Moje pleť byla hladká, vyčištěná, ale zároveň také suchá, zarudlá a měla jsem pocit pnutí a pálení. Dala jsem si Okurkový olejíček od Renovality na zklidnění a postupně to ustalo. Mám totiž citlivou pleť a tak tato maska na moji pleť nebude moc vhodná, ale pokud máte normální pleť, tak si myslím, že budete spokojené😊.


Posledním překvápkem v balíčku byla Rtěnka v tužce Elizabeth Arden v sytě červeném odstínu😊. Barvička je krásně sytá již po prvním nanesení a velmi snadno se aplikuje😊. Na rtech je příjemná, nevysušuje je a dodám rtům kromě barvy také krásný lesk. Určitě doporučuji 😊. Určitě tuto rtěnku ukážu i na svém Instagramu v nějakém líčení, jakmile budu trošku fit (měla jsem úraz s nohou, takže teď musím ležet doma)😊.




Tohle překvapení z Elnino.cz mě velmi potěšilo a třeba pro Vás budou některé produkty inspirací teď před Vánoci jako dárečky pod stromeček😊.



Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři