Albi - Kouzelné čtení: Minikniha Denní činnosti a Domácí zvířátka

Krásný den,

dneska mám pro Vás tip a to nejen na vánoční dárek pod stromeček, ale i třeba k narozeninám nebo jen tak, potěší totiž určitě každé dítko😊.  Albi přišlo s novými miniknihami ke Kouzelnému čtení😊. Já jsem z této mini verze doslova nadšená, protože knihy jsou díky menší velikosti (15x15cm) úžasné na cestování nebo třeba do kabelky, když se jde s dítkem někam na návštěvu😊. A samozřejmě si s nimi dítko vyhraje i doma😊.



Z série Miniknih vyšly následující Dopravní prostředky, Domácí zvířátka, Denní činnosti, Zvířátka z divočiny, Popelář, Zvířátka v ZOO, Zvěrolékař, Lékař, Hasič.

Já jsem pro Romíka vybrala k Vánocům knihy dvě, kterými jsou Domácí zvířatka a Denní činnosti😊. A myslím, že se mu budou moc líbit. Obě knihy jsou určeny od 2 let, což má Romík za 2 měsíce, takže ideální! 


Tato minikniha obsahuje přes 400 zvuků a textů. V knížce jsou hlavními představiteli sourozenci Barunka a Honzík, které malého čtenáře doprovází celou dobu.Nesmí chybět ani jejich věrní společnici pejsek Ben a kočička Mina. Tito představitelé provází děti celým svým dnem - od rána až do večera. Všechny činnosti navíc doprovází písnička. Románek bude určitě nadšený, tím jsem si jistá.





A protože Románek zvířátka miluje, tohle byla jasná volba💓. Seznámit v knížce se můžeme s pejskem, kočičkou, husou a spousty dalšími zvířátky. V knize vás provedou jejich zvuky, názvy, ale i seznámení s jejich domečky. 
Kniha obsahuje přes 300 zvuků a textů.




Já jsem z těchto knih doslova nadšená! Románek kouzelné čtení miluje - doma má již Perníkovou chaloupku, která u nás frčí každý den, od prarodičů z manželovy strany dostane na Vánoce Večerníčkovy pohádky a od nás se může těšit na tyto dvě miniknihy. Určitě bude z knížek nadšený, to jsem si jistá!:-)


Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři