Čistící gel na pleť Mýdlové ořechy a Konjak houbička

Krásný večer,

dneska tady pro Vás mám recenzi na moje dva oblíbené produkty od firmy DULCIA natural, od které jsem již zkusila několik produktů a vždy naprostá spokojenost! 😊 Bohužel jsem produkty obdržela již dříve, ale při stěhování se někam zatoulali a já je nemohla vůbec najít,  až před pár měsíci úplnou náhodou se mi to podařilo😊. Tak jsem se hned vrhla nadšeně do testování! 


Čistící gel na pleť Mýdlové ořechy a Konjak houbička


Hned jsem se proto pustila do testování a musím říct, že jsem byla opravdu příjemně překvapená!😊 Čistící gel má unikátní recepturu s mýdlovými ořechy a s cukrovou třtinou. Gel Mýdlové ořechy pleť velmi dobře do hloubky vyčistí a to nejen od make-upu, ale od veškerých nečistot a mazu, zároveň ji poskytne péči a hydrataci😊. 
Pleť je dokonale vyčištěná, heboučká, svěží a hydratovaná. Tento čistící gel obsahuje zklidňující ingredience, aby nedocházelo ke ztrátě hydratace pokožky a ke snížení přirozené ochrany vrstvy pokožky (ztrátě kožních lipidů)😊. Gel navíc obsahuje vysoké množství antioxidantů a vitamín E. 
Tento gel neobsahuje žádné mýdlo ani pěnící látky, proto ani výrazně nepění, ale vytvoří při kontaktu s vodou jemnou mléčnou pěnu. 


Já jsem si tento čistící gel velmi zamilovala, protože opravdu šetrně a dobře čistí pleť, nenarušuje ji, nevysušuje pokožku a nezanechává pocit mastnoty nebo pnutí😊. Moje tvář je po aplikaci nejen vyčištěná, ale také příjemně osvěžená a hydratovaná😊. Navíc gel Mýdlové ořechy můžete použít i na děti - na jejich tvářičky, ouška nebo různé záhyby😊, 

Čistící gel používám spolu s konjak houbičkou, která pokožku jemně masíruje, prokrvuje, čistí a podporuje růst nových kožních buněk. Navíc vyvažuje pH pokožky a má antibakteriální účinky. Je velmi vhodná i pro ženy, které mají citlivou pleť. Houba je tvrdá do doby než se namočí v horké vodě, poté krásně změkne a lze ji začít používat😊. Používat můžete jak samostatně nebo jako já s čistícím gelem Mýdlovými ořechy😊.


Musím říct, že já jsem s oběma produkty nadmíru spokojená a určitě Vám je mohu doporučit😊. Celkově s jakýmkoliv výrobkem od firmy DULCIA natural neuděláte chybu, mají na svých webových stránkách dokonce průvodce, který Vám pomůže s výběrem té nejlepší péče přímo pro Vaši pleť. 



3 komentáře

  1. S Konjak houbičkou mám zkušenosti, akorát mám od Avonu a ne od značky Dulcia. Dříve jsem jí používala, ale teď na ní nějak zapomínám, že jí v šuplíku ve své toaletce mám.


    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelčo, to je docela škoda, takže vytáhnout a oprášit, hmmm?:-)))

      Vymazat
  2. Tak o téhle značce slyším prvně. Jinak konjak jsem kdysi také používala...

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři