Dárek od Bontia, který potěší každého

Krásný den💓,

jak se dneska máte? A co dárečky k Vánocům, máte už všechny nebo vám ještě něco chybí?😊 My už máme až na pár maličkostí vše😊. 

Největší radost mám ale z dárků, které budeme dávat mojí babičce a manželovým rodičům😊. Každoročně necháváme vyrábět fotokalendáře od Bontia a protože jsme byli vždy moc spokojení nejen my, ale i obdarovaní, tak i letos jsme se rozhodli, že dárečky pořídíme opět u Bontia😊. Kromě teda krásného zpracování mi vyhovuje i rychlost dodání a celkově vždy vše proběhlo bez sebemenšího problému. 


Bontia můžete pořídit kromě fotokalendářů také fotoknihy, fotoobrazy a samostatné fotky😊. Já mám zkušenost také s fotkami v krabičce, které jsme dělali nejen pro sebe, ale také pro babičky a ty měly z tohoto dárku obrovskou radost😊.

Letos jsme se rozhodli vyrobit opět fotokalendáře, už je to taková tradice a moje babička a nejspíš i manželovy rodiče tuší, že tento dárek opět dostanou. Přesto jsou z něj vždy hrozně nadšení😊. 


Můžete si vybrat z nabídky fotokalendářů stolních, nástěnných, ale i poznámkových😊. Kalendář si děláte online přímo na webu. U nás vede každý rok kalendář stolní a letos tomu nebylo samozřejmě jinak. Tentokrát jsme nechali vyrobit týdenní kalendář, protože se tam vejde velké množství fotek - 56😍. Do kalendáře jsme dali především Románkovy fotky a je opravdu nádherný! Musím říct, že je opět kvalitně zpracovaný a překvapila mě mile i rychlost dodání😊. Jsem si jistá, že moje babička i manželovy rodiče budou z tohoto dárku určitě nadšení!😊



Druhým dárečkem, který dostanou a určitě ho nečekají je Fotokniha😊. I s fotoknihou už máme zkušenosti u Bontia, protože jsme nechávali dělat tři z naší svatby a byli jsme nadšení nejen my, ale i obdarovaní💗.
Můžete si vybrat, zda chcete u fotoknihy vazbu měkkou, tvrdé desky nebo kožené a také velikost knihy a počet stran. Fotokniha se vytváří v programu Bontia, který si stáhnete přímo do Vašeho počítače.


My jsme zvolili tvrdé desky, ve formátu na výšku (21,6 x 27 cm) a 40 stránek😊. Vždy na začátku si vyberete z připravené šablony, kterou si pak můžete přizpůsobit, jak vám bude nejvíce vyhovovat. S fotoknihou jsem si dala dost záležet a zabrala mi více času, protože jsem jednu část z ní vždy dělala na míru obdarovaným😊. Knihu jsem pojala od narození Románka až po dnešek a musím říct, že se opravdu povedla 😊. Nenaházela jsem tam fotky, jak mě napadlo, ale chtěla jsem, ať to má nějakou časovou osu a jde to hezky popořadě. Proto mi i tvorba knihy zabrala více času, ale ten nádherný výsledek za to opravdu stojí!💓 Kniha je opravdu překrásně zpracovaná, na kvalitním papíře a navíc se mi líbí, že knihy jsou vázané stejně jako knížky v knihkupectví😊. 



Určitě Vám mohu produkty od Bontia doporučit všemi deseti a to především díky kvalitnímu zpracování a rychlostí dodání. Vždy proběhlo vše bez sebemenšího problému a produkty byly vždy nádherné! Navíc mívají často různé akce, tak je fajn si to hlídat😊.

1 komentář

  1. Hezký dáreček, co opravdu potěší :)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři