Gravírované lžíčky

Krásný den,

dnes bych Vám chtěla dát na pěkný a neobvyklý dáreček😊. Nedávno jsem narazila na paní Lucii Sohajdovou, která gravíruje různé předměty a je v tom pořádně šikovná😊.

Já jsem si od ní nechala vygravírovat tři čajové lžíčky. Pro mě s nápisem maminka, pro Románka a pro manžela s nápisem tatínek😊.



Moc se mi tyto lžíčky líbí, Románek podle obrázku pozná, která lžíčka je jeho😊. Všichni tyto lžíčky používáme každý den - manžel při pití čaje/kávy, Románek tehdy, když jí jogurt a já, když jím nějakou dobrotu😊.
Paní Lucie je velmi šikovná a komunikace s ní je na jedničku! Navíc negravíruje jen čajové lžíčky, ale třeba i příbory, přívěšky, klíčenky, zapalovače a různé jiné předměty😊.

Výrobky paní Lucie si můžete prohlédnout a objednat na jejím Instagramovém profilu.


Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři