Kosmetické zrcátko 8435E značky BaByliss

Krásný den,

jako správná milovnice kosmetiky jsem si už delší dobu chtěla pořídit kvalitní zrcátko😊. Po dlouhém rozmýšlení u mě nakonec zvítězilo kosmetické zrcátko značky BaByliss😊.



Z čeho jsem u tohoto zrcátka opravdu nadšená, tak z toho, že ho můžete použít jak do zásuvky, tak na baterie. U mě samozřejmě vedou baterie, které mi přijdou praktičtější a to hlavně s Románkem, který má momentálně období ,,odpoj vše, co je v zásuvce"😁.
Průměr zrcátka je 11 cm, což mi přijde úplně akorát, větší by už zabíralo více místa a menší by mi přišlo už málo😊! Zrcátko BaByliss má navíc díky 8 LED nízkou spotřebu energie a tudíž i dlouhou životnost, což je podle mě super😊.

Zrcátko má kruhové halogenové osvětlení nejen obličeje, ale také krku. Je na něm vidět sebemenší detail na obličeji (bohužel 😁) a já se bez něj už opravdu neobejdu. Nechápu, jak jsem bez kvalitního zvětšovacího zrcátka mohla doteď fungovat😁.


Na zrcátku se nachází 5x zvětšovací strana, což je opravdu hodně, protože vidíte sebemenší pidi chloupek na obličeji😁. Skvělé je, že otočný rám jde sklopit dle potřeby.

Já jsem s tímto zrcátkem naprosto spokojená, protože si myslím, že je opravdu kvalitní, velmi dobře zvětšuje a to i sebemenší detail a velmi dobře nasvítí tvář i krk😊. Románek si ho strašně rád půjčuje, takže ho musím neustále leštit - to je asi jediná nevýhoda😀.

A co vy, máte doma kosmetické zrcátko?😊

1 komentář

  1. O nějakým podobným zrcátku se zabudovaným světlem přemýšlím. Ale zatím si vystačím s tím klasickým z Ikei :-)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři