Lady BOSS diář

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla dát tip na nádherný diář Lady BOSS, který bude mým ,,blogerským" diářem na rok 2019😊.

Diáře jsou v limitované edici a pouze v omezeném množství, aby pak nedocházelo ke zbytečnému spalování toho, co se neprodá. Nejde tu tedy o žádnou masivní výrobu😊. Diáře jsou opravdu nádherné, elegantní a působí opravdu luxusním dojmem💓.
Diáře můžete zakoupit v českém i slovenském jazyce, rozměr diáře je A5. Jsou svázány krásnou kroužkovou vazbou a nechybí ani propiska v gumičce, která ladí s designem diáře. Diář navíc přijde v krásné bílé krabičce s logem Lady BOSS. 
Pro rok 2019 jsou v prodeji 3 nádherné designy diáře - já sama jsem měla problém si vybrat😁.

ROSEGOLD DESIGN




ALOHA DESIGN



BLACK BEAUTY DESIGN


Tento diář jsem si vybrala já😊. Moc mě zaujal jeho černo-zlatý design, který vypadá opravdu luxusně 😊. Tvrdá vazba, která je zdobena ochrannými zlatými rohy, zlatou gumičkou a perem, vypadá opravdu božsky! Diář má 230 stran a skládá se z woodfree papíru bílé barvy😊.




V tomto diáři, stejně jako v ostatních, naleznete:

  • nejlepší knihy roku 2019
  • mapu pokladů na rok 2019 - tady si píšete vaše sny a cíle
  • roční přehled roku 2019/2020
  • svátky v roce 2019
  • měsíční přehled
  • měsíční plán
  • plánovač na každý den s krásnými citáty
  • lunární kalendář



K diáři můžete navíc zakoupit Brilliant ideas a Finanční plánovač, které si můžete vložit do vnitřní kapsy v diáři a moc hezky vám poslouží💓



Tak co, který z designu Lady BOSS diáře se vám líbí nejvíc?💓

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři