Nivea novinky: Labello Crayon a Dvoufázová micelární voda

Krásný den💗,

dneska bych Vám chtěla představit novinky od Nivea, které mi před nějakou dobou dorazily a udělaly obrovskou radost💗.

Musím říct, že balíčky od Nivey opravdu miluji - vždy jsou tak nádherně a originálně zabalené, že je mi vždy líto je vybalit a tak se kolikrát třeba celý den kochám, než balíček otevřu😊. Ani tento balíček nebyl výjimka a já z něj měla radost už jen, když jsem ho spatřila😊. To je prostě pastva pro oči, Nivea tohle opravdu umí a má to vymyšlené do posledního detailu💗.


Balíček byl obvázaný nádhernou fialovou stuhou s mašlí, uvnitř bylo spoustu nádherných umělých květin ( které určitě využiji ještě mnohokrát na focení)😊. Uvnitř balíčku pak nesměly chybět dvě novinky, kterými jsou Labello Crayon a Dvoufázová micelární voda.



Tyto balzámy v tužce je úplná novinka od Nivey😊. Já jsem si tyto balzámy naprosto zamilovala, protože mám vlastně pečující balzám a rtěnku v jednom😊. O moje rty je nejen dobře postaráno, ale taky krásně vypadají💓.

Tyto balzámy na rty obsahují 80 % hydratačních složek a neobsahují minerální oleje. Navíc ta pigmentace na rtech je naprosto skvělá💓. 

Naprosto mi vyhovuje aplikace, která je jednoduchá a rychlá. Po nanesení jsou rty nejen hebké a jemné, ale také příjemně hydratované a díky krásným barvičkám hezky rozzářené😊.

Navíc si můžete vybrat z pěti krásných barev, záleží na vás, jaké barvičky máte rádi. Na výběr je z barev :

  • jemná nude, která sluší naprosto každému a na rtech působí přirozeně
  • svěží korálová, která má schopnost projasnění a působí na rtech svěže
  • odvážná růžová, která rozzáří každé rty
  • luxusní vínová, se kterou nešlápnete vedle především teď na podzim/zimu  a nebo k večernímu líčení
  • svůdná červená, která je nezapomenutelná klasika a rty jsou po ní šťavnaté a přímo k nakousnutí
Mně se líbí úplně všechny barvičky a každá má něco do sebe😊. Aktuálně jsou moje nejpoužívanější odvážná růžová a svěží korálová😊.

A jaký odstín se nejvíce líbí vám?😊

Dvoufázová expertní micelární voda

Tato micelární voda je určena pro všechny typy pleti. Dvoufázové složení s MicellAIR komplexem, výtažky z černého čaje a suchými oleji si poradí s voděodolným líčením raz dva. 

Odstraňuje velmi dobře veškeré nečistoty z pleti a čistí do hloubky. Odlíčení je navíc rychlé a není třeba žádného drhnutí pokožky, která by jinak mohla být poté podrážděná. Vše je během pár sekund pryč. 

Pleť je po použití hebká a jemná, ale nikoliv mastná! Navíc zanechává pocit svěžesti. Pleť nijak nezatěžuje, nedráždí ani v očích neštípe. Za mě palec nahoru a můžu určitě doporučit😊.


A co vy, máte zkušenost s některou z Micelárních vod od Nivea?😊

Nivea má navíc teď i spousty kosmetických balíčků, které můžete darovat jako krásný dáreček pod stromeček. Mně nejvíc zaujala tahle růžová sada s krásnou taštičkou, kterou pak můžete využít jako kosmetickou taštičku.

Pro manžela se mi zase líbí tato dárková taštička, která obsahuje produkty pro citlivou pleť, kterou můj manžel má.


A pro moji babičku mě zaujala taštička s výživnou péčí, která je určena o suchou pokožku a potěší tak určitě každou babičku.


Co na tyto novinky od Nivea říkáte?💓


Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři