Parfémová voda Black Opium - Yves Saint Laurent

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit další z mých parfémových kousků, které zdobí moji parfémovou sbírku. Na tento parfém jsem slyšela opravdu hodně chvály a těšila se na něj😊. Jedná se o známý parfém zn. Yves Saint Laurent - Black Opium 😊.


Tohle je přesně ten druh parfému, který já na zimu úplně miluji! Líbí se mi na něm, že je kořeněno-sladký😊. Já jsem milovnice sladkých vůní, ale přes zimu mám ráda, když je vůně i trošku kořeněná😊.

Moc se mi líbí tento černý třpytivý obal - já jsem totiž taková straka, takže vše, co se třpytí, to je něco pro mě😊. Tato parfémová voda je sice sladší, přesto se řadí mezi těžší vůně s dřevitými podtóny a proto je jak stvořená pro zimní období nebo na večerní příležitosti. V létě bych si tuto vůni přes den na sebe nevzala, ale teď přes zimu ji nosím docela často😊.



Hlava 
hruška, růžový pepř, květ pomerančovníku

Srdce
káva, jasmín, lékořice, hořká mandle

Základ
pačuli, vanilka, cedr, kašmírové dřevo

Já první moment nejvíce v parfému cítím vůni kávy, sladké vanilky a také pudru😊. Vůně je velmi originální,  smyslná, ženská, trošku těžší, ale na zimu úplně akorát a navíc se příjemně po nějaké chvíli na těle rozleží😊. Samozřejmě na každém z nás se parfém rozloží jinak - u mě po prvotním odeznění převládá nejvíce asi sladší vanilka, káva a také trošku pačuli.


Black Opium bych doporučila spíše starším ženám, cca 25+. Nedovedu si ho moc představit na mladé dívce😊. 

Co se týká výdrže, opět je to individuální, ale na mě je to opravdu držák, který cítím ještě druhý den a to si ho ani nedávám moc😊.

Tento parfém se řadí mezi moje celkové oblíbence a to nejen díky originální a smyslné vůni, ale také kvůli tomu, jak dobře na mě vydrží vonět😊.

3 komentáře

  1. Tuhle vůni miluji! Můj velký favorit, ještě se dvěma parfémy :-)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle vůni se také chystám. :) Teď mám doma Chanel Noir.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři