Parní žehlička na vlasy ST293PE BaByliss

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla dát tip na vánoční dárek pod stromeček, kterou je parní žehlička na vlasy ST293PE značky BaByliss😊. S touto žehličkou jsem naprosto spokojená😊.

Jak jsem se již několikrát zmiňovala v článcích - mám husté vlasy, které něco jen tak nezkrotí a tato žehlička je umí vyžehlit perfektně a navíc je nevysušuje! Po použití jsou vlasy hydratované a přirozeně se lesknou😊. 

Jedná se o parní žehličku, to znamená, že uvnitř žehličky se nachází průhledná nádobka, kterou je třeba vyjmout a naplnit destilovanou vodou😊.  Díky funkci napařování dochází právě k hydrataci vlasů. 


Překvapilo mě, že žehlička je nahřátá téměř okamžitě a nemusíte nějak zdlouhavě čekat😊. Žehlička disponuje keramickými topnými články a povrch destiček je keramický😊. 
Dalším pro mě plusem je rychlá regulace teploty, která má 10 pozic - 170-230 stupňů.


Kromě teploty si také můžete nastavit spínač parní funkce - bez páry, normální výkon a vysoký výkon. 


Velikost žehlící plochy mi naprosto vyhovuje, destičky mají velikost 110 x 30mm😊. Díky otočné koncovce se se žehličkou velmi dobře manipuluje a kabel mi nikde během žehlení nevadí.

Ve středu destičky se navíc nachází zatahovací hřeben😊. 


Žehlička disponuje také funkcí automatického vypnutí, takže pokud by jste náhodou zapomněli vypnout, tak po určitém čase nečinnosti se sama vypne. Žehlička se dá uzamknout, co nejvíce oceňuji při cestování😊.  Součástí balení je také tepluvzdorná podložka😊. 

Žehlička se určitě hodí pro všechny typy vlasů a já ji mohu opravdu doporučit! Vlasy jsou dokonale  a rychle vyžehlené, navíc jsou hydratované, přirozeně lesklé a nedochází k jejich vysušování😊.

2 komentáře

  1. Vyzkoušela jsem mnoho žehliček na vlasy, ale ani jednou jsem nezkoušela tuhle parní (lépe řečeno žádnou parní). Nedovedu si to ani moc představit :-) ale láká mě!!


    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři