Srovnání suchých šamponů

Krásný den,

dneska mám pro Vás porovnání suchých šampónů z Elnino.cz 😊. Suchý šampon používám již několik let - většinou den před umytím vlasů nebo když jim chci dodat objem😊. Zkoušela jsem čtyři značky suchých šampónů a byla zvědavá, jak v mém testu dopadnou😊.

U suchých šamponů jsem hodnotila několik bodů, které jsou alespoň pro mě při tomto hodnocení důležité. 


Suchý šampon pro všechny typy vlasů zn. Kallos


Vzhledem k nízké ceně jsem byla na tento suchý šampon zvědavá. Slibuje vyčištění vlasů, objem a svěžest vlasů. Za mě byl tohle nejhorší z testovaných šamponů. Obal se mně osobně moc nelíbí, ale to samozřejmě není to hlavní. Další, čeho si ihned při aplikaci všimnete je ten šílený ,,alkoholový" smrad, který mě opravdu uhodil do nosu😀. Neříkám, že suchý šampon musím být kdoví jak voňavý, ale tohle, to bylo opravdu něco😖. Vlasy tento suchý šampon vyčistí a odmastí jenom trošku a i s objemem to není žádná sláva. Ale abych jenom nekritizovala, tak nedělá bílé fleky. Za mě ale nedoporučuji.


OBAL - 2/5

VŮNĚ - 1/5

ČISTÉ A ODMAŠTĚNÉ VLASY  - 1/5

OBJEM - 1/5

TVORBA BÍLÝCH SKVRN - NE

CENA 78 Kč


Suchý šampon pro všechny typy vlasů zn. Matrix


Tento suchý šampon byl ze všech testovaných nejdražší, proto jsem na něj byla zvědavá. Slibuje, že vlasy odmastí, vyčistí a navíc oživí zplihlé vlasy. Obal se mi líbí - je výrazný, ale zároveň ne přeplácaný. Šampon příjemně voní, ale zas ne tak, že bych z té vůně šla do kolen😁. Opět musím vyzdvihnout to, že nedělá ve vlasech bílé skvrny😊. Tento suchý šampon není vůbec špatný, ale v porovnání s jinými cenově dostupnějšími a lepšími šampony, které jsem testovala, hodnotím jako dobrý😊.

OBAL - 4/5

VŮNĚ - 3/5

ČISTÉ A ODMAŠTĚNÉ VLASY  - 3/5

OBJEM - 3/5

TVORBA BÍLÝCH SKVRN - NE

CENA 213 Kč

Suchý šampon pro všechny typy vlasů zn. Wella


Suchý šampon od Wella slibuje matnou strukturu vlasů a objem. Díky tapiokovému škrobu dovede absorbovat přebytečný maz. Musím říct, že obal suchého šamponu se mi moc líbí😊. Z čeho jsem ale úplně unešená, je nádherná vůně tohoto suchého šamponu! Navíc dovede krásně absorbovat všechen přebytečný maz a dodá vlasům opravdu meeeega objem!💓 Nevytváří ve vlasech bílé skvrny, takže další plus.


Na tomto šamponu jsem nenašla ani jedno negativum, snad jen trošičku vyšší cena, která ale není zas úplně hrozná a opravdu odpovídá kvalitě šamponu, takže by mi nebylo líto si ho za tu cenu koupit😊.

OBAL - 5/5

VŮNĚ - 5/5

ČISTÉ A ODMAŠTĚNÉ VLASY  - 5/5

OBJEM - 5/5

TVORBA BÍLÝCH SKVRN - NE

CENA 173 Kč

Suchý šampon Rose Gold zn. Batiste

Suchý šampon zn. Batiste slibuje odstranění přebytečné mastnoty a provonění. Musím říct, že jsem z tohoto suchého šamponu moc nadšená! Nejen, že se mi líbí decentní obal, ale ta vůně bergamotu a jasmínu je úplně dokonalá!💓 Krásnější vůni suchého šamponu jsem snad nikdy neměla a pořád si musím ke svým vlasům čichat😀.


Šampon navíc vlasy opravdu dobře odmastí a dodá jim obrovský objem. A ta cena? Ta je úplně božská! Zkusila jsem už několik druhů suchých šamponů od této značky a všechny jsou opravdu stejně dobré, ale tento všechny předčil svoji krásnou vůní💓. Opravdu moc tento suchý šampon doporučuji, určitě budete spokojené😊.

OBAL - 5/5

VŮNĚ - 5/5

ČISTÉ A ODMAŠTĚNÉ VLASY  - 5/5

OBJEM - 5/5

TVORBA BÍLÝCH SKVRN - NE

CENA 98 Kč


Suchý šampon značky Kallos a Matrix bych si znova nekoupila. Kallos není vůbec kvalitní, Matrix mi zase přijde vzhledem k tomu, co umí, předražený. Za mě jsou jasní favorité od Wella a Batiste Rose Gold. Kdybych měla přeci jen zvolit který, asi bych volila Batiste  - především kvůli jeho božské vůni a ceně, která je oproti Wella téměř poloviční😊.

A co vy, používáte suchý šampon? S jakým máte zkušenost?💓

2 komentáře

  1. Za mě jenom a jedině Batiste. Jiné značky se můžou jít zahrabat.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Příště až si budu pořizovat suchý šampon tak vyzkouším Batiste Rose gold. Šampony Batiste jsou taky podle mě ty nejlepší, ale konkrétně Rose gold jsem ještě neměla. Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři