Tipy na vánoční dárky

Krásný večer,

dneska bych Vám chtěla dát pár tipů na nějaké Vánoční dárečky😊.



Kosmetické zrcátko BaByliss


Za mě obrovská spokojenost s tímto kosmetickým zrcátkem. Určitě můžu jen doporučit😊.





SodaStream výrobník


U nás frčí SodaStream u celé rodiny a nedovedu si představit, že bych ho doma neměla 😊.


Dámské/pánské hodinky STORM


Hodinky od značky Storm mám a jsem s nimi moc spokojená. Určitě udělají radost jak ženě, tak muži.






Dárková kazeta Nivea

Dárkové tašky od Nivea udělají radost nejen ženám, ale i mužům! 😊



Parfém z Elnino.cz

Parfémem se podle mě člověk zavděčí všem a to i mužům, kteří kolikrát umí být pořádně nároční😊.



Kolekce Lípa od Manufaktury

Tuhle úžasnou kolekci jsem sama zkoušela a je naprosto boží! Je určena pro zimní období a udělá určitě radost každé ženě😊.


Stylové kousky na Bigbrands.cz

Krásné kousky nejen pro ženy, ale i muže seženete na Bigbrands.cz😊. Já mám odtud spoustu kousků a vždy naprostá spokojenost😊.

Parní žehlička na vlasy BaByliss


Tahle parní žehlička je naprosto úžasná. Pro ženu, která si žehlí vlasy bude určitě skvělým pomocníkem.


Třeba jsem někoho těmito vánočními tipy inspirovala😊. A co vy, máte už všechny dárečky?😊



-








2 komentáře

  1. Musím se více podívat a načíst si něco o té parní žehličce na vlásky.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Super inspirace, sice už je po Vánocích, ale mamka bude slavit v únoru narozeniny, tak se nějaké nápady hodí. Docela uvažuji nad tím výrobníkem SodaStream, líbí se mi možnost využití různých příchutí. Ještě ji k tomu pořídím přírodním blond barvu na vlasy bez amoniaku od značky Herbatint a bude naprosto spokojená.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři