Měsíčkový ochranný balzám zn. WELEDA

Krásný den,

v zimním období je důležité o pokožku pečovat a u dětí to platí dvojnásob. Proto jsem dlouho zvažovala, jaký krém/balzám zvolím pro Romíka na zimu😊.
Nakonec u mě zvítězil Měsíčkový ochranný balzám od Weledy 😊. Jedná se o certifikovanou přírodní kosmetiku, která obsahuje  čisté přírodní suroviny. 

Tento měsíčkový balzám je určen na obličej i ruce v chladném počasí, takže splňuje přesně to, co jsem pro Románka hledala. Díky obsahu čistého včelího vosku a tuku z ovčí vlny dochází k vytvoření ochranné bariéry pleti a zároveň není ovlivněno dýchání pokožky😊. Balzám navíc neobsahuje vodu!


Obsah mandlového oleje udělá dobře suché pokožce a výtažek z ekologicky pěstovaného měsíčku lékařského ve 100% BIO kvalitě pokožku zklidňuje a navíc má hojivé účinky😊.

Tento balzámek je vhodný pro děti již od narození, neobsahuje syntetické konzervanty, parfemaci, barviva a látky na bázi minerálních olejů, které jsou vyrobeny z ropy😊. 

Balzám krásně voní po měsíčku a přestože mě první moment odradilo malé balení, musím říct, že vydrží docela dlouho, protože stačí nanést maličko😊. Vždy si nanesu maličké množství na ruku, prohřeji v dlaních a aplikuji Románkovi před každým pobytem venku na jeho tvář. Balzám je sice zprvu mastnější, ale hrozně rychle se vstřebá a po mastnotě není ani památky😊. Románkova pokožka je po něm velmi jemná, hebká a hlavně chráněná před nepříznivým počasím😊.

tohoto měsíčkového ochranného balzámu jsem opravdu nadšená a určitě pro Románka pořídím další balení, jakmile ho vypotřebuji😊.






2 komentáře

  1. Měsíček obecně mám v kosmetice velmi ráda :) tenhle balzám jsem ale od Weledy nezkoušela.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři