Sonické zubní kartáčky zn. Sencor

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit elektrické zubní kartáčky zn. Sencor. Oba elektrické kartáčky jsou sonické a byla jsem moc zvědavá na to, jaké budou. Je to moje úplně první zkušenost s elektrickým kartáčkem, jinak jsem vždy používala pouze manuální😊.



Elektrický sonický zubní kartáček 3312WH

Jak říkám, jedná se o moji první zkušenost s elektrickým kartáčkem. Určitě jsem ráda, že se jedná o sonický kartáček, protože je vůči zubům mnohem šetrnější než rotační😊.
Tento elektrický zubní kartáček má 5 přednastavených čistících  programů - klasické čištění, pro bělejší zuby, leštění, masáž a také program pro citlivé zuby. Já používám dva programy za sebou - první čištění a potom si dám ještě program pro bělejší zuby😊. 



Rychlost stěrů je až 48 000 za minutu, což je opravdu při čištění zubů poznat. Díky technologii QUADPACER je čištění rozděleno na 4 bloky pro nejlepší čištění za pomocí chytrého časovače😊. Já jsem u tohoto kartáčku na zuby velmi ráda za UV sterilizátor, který umí kartáčku zbavit nejen virů, ale i bakterií. Tento sterilizátor se nachází v dobíjecím pouzdru. Kartáček má IPX7 stupeň vodotěsné ochrany. S kartáčkem se velmi dobře manipuluje díky ergonomicky tvarované rukojeti😊.


Baterie vydrží při každodenním čištění 45 dní a navíc kartáček disponuje LED ukazatelem stavu baterie. S kartáčkem se velmi dobře manipuluje díky ergonomicky tvarované rukojeti😊.


Překvapila mě i hlučnost kartáčku, která mi přijde opravdu tišší, čekala jsem upřímně větší hlučnost. 

Balení obsahuje kromě těla kartáčku také 2 základní hlavy, 1 nabíjecí stanici se stojánkem v jednom, 1 přenosné pouzdro USB konektorem a UV sterilizátorem s baterií😊.


Elektrický sonický zubní kartáček 2202TQ

Tento sonický kartáček má opět 5 přednastavených čistících programů. Rychlost stěrů je až 45 000 za minutu. Chytrý časovač rozdělí čištění do 4 bloků pro nejlepší čištění😊. Kartáček má opět LED ukazatel baterie. Kartáček má IPX7 stupeň vodotěsné ochrany. Výdrž baterie je až 45 dní při každodenním čištění😊. 



S kartáčkem se velmi dobře manipuluje díky ergonomicky tvarované rukojeti. 
Balení obsahuje tělo kartáčku, 2 základní hlavy, 1 nabíjecí stanice se stojánkem v jednom a 1 přenosné pouzdro s USB konektorem😊.




Porovnání

Lepším sonickým kartáčkem ze dvou zmíněných je první vypsaný 3312 WH - největším rozdílem mezi těmito dvěma sonickými kartáčky je v rychlosti stěru, kdy první zmíněný má až 48 000 za minutu a druhý 45 000 za minutu😊. Navíc 3312 WH má oproti 2202 TQ také UV sterilizátor😊. Cenový rozdíl mezi oběma kartáčky je cca 600 Kč😊.


Musím říct, že rozdíl oproti manuálnímu kartáčku jde znát. Zuby mi přijdou lépe vyčištěné a zbavené plaku😊. Přesto na doporučení své zubařky ještě dočišťuji chvíli manuálním kartáčkem a večer navíc nezapomínám na kartáček mezizubní😊. Určitě už u tohoto sonického zubního kartáčku zůstanu, protože jsem s ním maximálně spokojená a zuby jsou po něm opravdu dobře vyčištěné a zbavené plaku😊.


4 komentáře

  1. Mám od Philips a jsem nadšená!

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A používáš k němu i manuální nebo jen ten elektrický? :) Děkuji tobě dodatečně také! :)

      Vymazat
  2. Já mám klasický elektrický od Oral B a jsem nadmíru spokojená. O Sonickém jsem už slyšela a vypadá fajn :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři