For Life & Madaga: Oční maska Dermaclinic a Oční krém My Secret Exclusive

Krásný den všem💓,

před několika týdny mě oslovila značka For Life & Madaga, kde jsem si mohla vybrat jakékoliv výrobky. Pro ty, kdo tuto značku neznají - jedná se o firmu s českou profesionální kosmetikou na francouzských základech, která působí na trhu od roku 1994.
Vybrala jsem si dva produkty určené pro péči o oční partie, protože v poslední době začínám bojovat s vráskami a to především v okolí očí.



Oční maska Dermaclinic

Tento produkt byl oceněný Zlatou medailí a proto jsem na něj byla opravdu zvědavá😊. Oční maska Dermaclinic je krémové konzistence a bez parfemace. Je určená na drobné vrásky a citlivou pleť v okolí očí. Obsahuje látky jako jsou medilan, osmocid, vitamín E, derivát kokosového oleje a polysacharidový komplex - tyto látky poskytují očnímu okolí výživu, hydratací a ochranu.


Já tuto masku používám dle potřeby, v průměru asi 2-3x týdně - nanesu na oční partie a jemně zapracuji. Nechám působit 15-20 minut. Maska se neoplachuje, přebytek poté jemně odsaji kapesníčkem. Na očích je maska velmi příjemná a svěží. Postupně se krásně vpije do pokožky, která je pak přímo nacucaná tím nejlepším😊. 

Musím říct, že jsem z této masky opravdu nadšená! Oční okolí po aplikaci působí svěžím dojmem, je úplně neuvěřitelně jemné (jako dětská prdelka, fakt!!!) a vypnuté😊. Navíc dodá vzpruhu unaveným očím po těžkém dni😊. Za mě opravdová spokojenost a určitě můžu doporučit všemi deseti 😊. 


My Secret Exclusive Eye Cream

Tento krém udržuje hydrataci v očním okolí a zabraňuje vysušování, protože to má právě za následek tvorbu vrásek. Krém nejen hloubkově hydratuje, ale také vyživuje oční okolí. Pomáhá  předcházet vzniku vrásek, rozjasnit oční okolí a zlepšit kvalitu pleti😊.

Mezi aktivní látky v tomto krému patří například Alteromonas z hlubokomořské řasy, který stimuluje syntézu kolagenu a elastinu. Dále třeba Kyselina hyaluronová II. generace - ta umí zajistit dlouhodobý hydratační a vypínací efekt😊. 


Krém má opravdu luxusní, krásné a originální balení, které zaujme snad každého na první moment a nejde si tento obal nezamilovat. Velmi oceňuji praktické dávkování, kdy po jednom stisknutí tlačítka vyjede ven množství krému o velikosti menšího hrášku, které bohatě vystačí na obě oči😊.


Oční krém lze nanášet ráno i večer, záleží na Vás. Já používám minimálně jednou denně (někdy ráno, někdy večer), kdy ho konečky prstů jemně vklepu do očního okolí. Krém se velmi dobře vstřebává a je lehoučký na pleti, přesto ho na ní pořád cítím a to já mám ráda takové typy produktů😊.


Mohu opravdu potvrdit, že tento krém velmi dobře hydratuje, vyživuje oční okolí a navíc je na pleti velmi příjemný😊. Určitě mohu tento oční krém velmi doporučit!😊


Oba produkty mě velmi mile překvapily a jsem s nimi nadmíru spokojená😊. Pokud už řešíte také vrásky okolo očí, tak s těmito produkty budete určitě spokojené!😊






7 komentářů

  1. Vypadá to opravdu zajímavě 😊.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerajú úžasne 👍👍👍veľmi pekný článok

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ten oční krém má opravdu nádherné balení!! :-) Joo, tuhle značku já můžu :-)
    Sárinko, moc hezká recenze i fotky :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to vypadá skvěle, už nějakou dobu na tuhle značku koukám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Oba produkty ma dosť zaujali :-) Vyzerajú super :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  6. Táto značka ma vôbec neláka, nijako ma nezaujala, neviem prečo. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři