Make up Double Wear a Tangle Teezer

Krásný den,

jak se dneska máte? To počasí je šílené, já chci už léto a sluníčko😔. Dneska bych Vám chtěla ukázat dva produkty, které mám velmi ráda😊.





Make up Double Wear Stay in place zn. Estée Lauder


Na první setkání s tímto make-upem si pamatuji jakoby to bylo dnes. Bylo to asi před dvěma roky, když jsem s manželem byla v OC Chodov v Praze, kde je přímo obchod této značky. Tenkrát jsem tam tento make-up vyzkoušela a byla nadšená. Můj manžel mi pak udělal o pár dnů později překvapení a make-up mě čekal jako překvápko doma. Už tenkrát jsem z něj byla nadšená, jediný, co mi začalo po pár použití vadit, byl odstín make-upu a to mi ho tenkrát vybírala paní prodavačka přímo u nich v obchodě. Byl to odstín Fresco 2C3, který je jemně do růžova a nebylo to pro moji pleť úplně to pravé. Takže jsem make-up začala míchat s jiným😊.  


Teď jsem si řekla, že při jeho opětovném pořízení si dám pozor na výběr odstínu a zvolím jiný. Po dlouhém rozhodování u mě vyhrál odstín 1N2 ECRU. Řeknu Vám, že třeba tento make-up je v normálních obchodech docela předražený, ale právě na Elnino ho mají za super cenu. 
Pokud se bojíte odstínu, když něco objednáváte přes internet, poradím Vám dvě věci, které praktikuji já. Buď si zajdu do obchodu, kde produkt mají, vyzkouším tester a poté objednám přes internet. Pokud nemám možnost testeru (jako jsem neměla teď možnost vyzkoušet odstín make-upu), tak si normálně zapnu tutoriály na youtube, kde daný produkt používají jiné blogerky a dívám se, zda mají podobný odstín pleti jako já, zda jsou typově podobné a pak to prostě risknu. 


Přesně tak to bylo i teď u objednání tohoto make-upu, zvolila jsem odstín 1N2 ECRU a sedí mi naprosto dokonale, takže výběr odstínu hodnotím na jedničku😊. A teď už k samotnému make-upu. 


Make-up slibuje dokonalou výdrž a přesně to také splní. Kdybych si měla vybrat make-up za který dám ruku do ohně co se týká výdrže, byl by to tento. Přežije opravdu vše - horké počasí, cvičení nebo třeba i večerní párty😊. Prostě je na něj opravdový spolehnutí.

Druhým velkým plusem je jeho krytí, které je střední až vysoké, záleží, jak vrstvíte. Kryje krásně už v jedné vrstvě a pleť je tak jako ze ,,žurnálu"😊. S tím ale souvisí věc druhá, nesmíte to s tímto make-upem přehnat, protože byste si pak mohly vykouzlit efekt ala maska. Ale to jde vše vychytat a u tohoto make upu určitě platí, že méně je někdy více. Takže stačí nanést opravdu trochu (pokud nemáte nějak moc problematickou pleť) a pleť vypadá opravdu dokonale😊. Navíc má SPF 10, což je super😊. Make-up krásně splyne s mojí pleti, jak můžete vidět na fotce.




Make-up se velmi dobře roztírá, nedělá na pleti fleky ani šupinky. Na pleti neoxiduje. Doporučila bych ho spíše na mastnou, smíšenou pleť. Moje kamarádka, která má pleť suchou, tak jí make-up bohužel neseděl😔.

Jediná nevýhoda, která u tohoto make-upu může pro někoho být,  je chybějící pumpička. Ale věřte mi, zvykla jsem si na to a vytahuji make-up štětečkem a vůbec mi to už tak nepřijde😊.
Na léto ale tento make-up nepoužívám, přijde mi totiž hutnější a já radši přes léto lehčí😊. Možná někoho zarazí trošku vyšší cena make-upu, ale z vlastní zkušenosti musím říct, že vydrží opravdu dlouho, protože stačí nanést trochu 😊.

Každá z nás máme jinou pleť a co sedí mně, nemusí sedět vám. Ale za sebe můžu říct, že se Double Wear Stay in Place řadí mezi mé TOP, na které se můžu opravdu spolehnout 😊.

Tangle Teezer Salon Elite


Kartáč Tangle Teezer používám již zhruba 6-7 let? Nejsem si teď přesně jistá. Je to ale jediný kartáč, který si poradí s mými dlouhými a hustými vlasy a netahá mě😊. Jenže po takové době byla potřeba mého fosforově růžového krasavce vyměnit a zvolila jsem tuhle krásnou Pink Lilac barvičku, která je naprosto dokonalá!💓


Musím říct, že i po tolika letech byl tento kartáč pořád v hezkém stavu, takže za mě je to určitě kvalitní výrobek. 


Já jsem s tímto kartáčem moc spokojená a určitě bych ho neměnila😊. Jediný co, tak jsem si říkala, že bych na doporučení ráda zkusila i ten s ergonomickou rukojetí, na který jsem četla také samou chválu😊.


Máte zkušenost s některým z těchto výrobků?😊

7 komentářů

  1. Ten make-up mě teda hoooodně láká :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle make-up mě také už hodně dlouho láká :-3

    OdpovědětVymazat
  3. Ten make-up chcem už dlhšie vyskúšať.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva Tangle Teezeru je nádherná :-) já mám takovou tu klasiku modrá-růžová. Tahle je fakt neodolatelná!! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Makeup mi odbornice ve stánku EL vybrala v úplně blbém odstínu. Líbí se mi ale efekt, takže ráda zkusím znovu, jen odstín vyberu sama :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já měla růžovo-fialový Tangle Teezer, ale už šel taky do koše a momentálně mám od Rowenty

    OdpovědětVymazat
  7. Mejkap takmer každému vyhovuje, žeby to bol môj nový spojenec?

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři