NIVEA: Pečující šampon a kondicionér Hairmilk Natural Shine

Krásný den všem,

výrobky od NIVEY naprosto zbožňuji, o tom žádná! 💓 Říká se, že šampony by se měly po nějaké době střídat. Proto, když jsem měla možnost vyzkoušet od Nivey pečující šampon Hairmilk Natural Shine a pečující kondicionér Hairmilk Natural Shine, neváhala jsem ani chvíli. Oba produkty jsou určeny pro vlasy bez lesku, kterým chcete dodat hebkost a přirozený lesk😊.

Moje vlasy jsou husté, dlouhé, někdy nepoddajné a občas jim chybí takový ten přirozený zdravý lesk, proto jsem se těšila až tuto řadu vyzkouším😊. Vlasy si umývám 2x týdně, nemastí se mi a takto mi to naprosto stačí😊.


Pečující šampon Hairmilk Natural Shine


První, co mě zaujalo, byl obal produktu. Ti, kteří mě sledují už delší dobu tak ví, že mám ráda růžovou barvu, takže tímto decentně růžovým obalem se mi Nivea trefila naprosto do vkusu😊. 

Šampon je určen pro vlasy bez lesku a života a má jim za úkol navrátit také jejich sílu. Navíc díky složení s hedvábnými, mléčnými proteiny a Euceritem o vlasy pečuje - hydratuje, oživuje a především regeneruje😊. 


Pečující šampon Hairmilk nádherně voní. Já si vlasy umývám vždy dvakrát po sobě, což ne každý dělá. Jednou pro zdraví, podruhé pro krásu - aspoň tak mě to naučila odmala moje babička😊. 
Při prvním umytí šampon pění méně (ale to tak mám u každého), při druhém již šampon Nivea Hairmilk pění bohatě a nemusím nanášet nějaké velké množství.

Po umytí jsou moje vlasy nejen nádherně voňavé, ale také velmi hydratované,  poddajné, heboučké na dotek a jemné😊. Vlasy mi vydrží hezké až do dalšího plánovaného umytí tak, jak jsem zvyklá, tedy cca 3-4 dny😊.

Určitě bych šampon nedoporučila vlasům, které se více mastí a možná ani ne těm, kdo máte vlasů méně. Ale chce to vše samozřejmě vyzkoušet😊.
Já osobně jsem s tímto šamponem spokojená a mým hustým, dlouhým a občas nepoddajným vlasům, kterým někdy chybí lesk, sedl moc dobře😊.

Pečující kondicionér Hairmilk Natural Shine


Kondicionér používám spolu se šamponem Hairmilk. Opět nesmím zapomenout vyzdvihnout nádherný růžový obal, to je pro mě pastva pro oči😊.
Stejně jako šampon i kondicionér obsahuje mléčné a hedvábné proteiny s Euceritem😊. Kromě přirozeného lesku jsou vlasy regenerovány, hydratovány a tááák heboučké😊.


Kondicionér nádherně voní, přijde mi, že moje vlasy nezatěžuje a navíc se i lépe rozčesávají, což já při mých hustých vlasech potřebuji jako sůl😊.


Máte zkušenost s nějakými vlasovými šampony/kondicionéry od značky Nivea?😊

8 komentářů

  1. Musím sa priznať, že značku Nivea som ešte v oblasti vlasovej starostlivosti neskúsila, ale týmto článkom si ma zaujala. :) Vždy mám problém s vyživením vlasov, takže správny šampón a kondicionér potrebujem ako soľ. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obal se mi taky hnedka zalíbil ale obsah mi asi nebude vyhovovat Mám hodně jemné vlasy a teď v zimě se mi i rychleji mastií. Vlastně jsem nikdy šampon /kondicionér Nivea neměla.

    OdpovědětVymazat
  3. Sestra mala kondicionér a bola s ním veľmi spokojná. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě to je pro mě velký objev, že Nivea dělá i produkty na vlasy. Každopádně já takové produkty používat nemohu, skrz mojí přecitlivělou pokožku..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Niveu som niekedy na vlasy používala :-) Teraz väčšinou používam Garnier a Maria Nila :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  6. Niveu mám ráda, ale je fakt, že jejich šampony jsem ještě nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju jeho vůni, ale moje nejoblíbenější věc na vlasy to není.... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Šampón jsem zatím nezkoušela, ale vypadá moc dobře, díky za tip.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři