Pánské hodinky SLIM X XL Lazer Blue značky Storm

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla ukázat hodinky, které ode mě manžel dostal k Vánocům😊. Sice je už po Vánocích, ale třeba budu někoho inspirovat k Valentýnu, který se pomalu blíží😊.

Už od začátku jsem při výběru hodinek věděla, že chci pro manžela hodinky značky STORM😊. Značku Storm, kterou jistě zná každý, nemusím nějak zdlouhavě představovat - je to londýnská značka, která působí na trhu od roku 1989. Kromě originálních hodinek nabízí také šperky, tašky, kabelky a parfémy😊 .



Sama mám od značky Storm hodinky i od jejich sesterské značky Time Chain a jsem se všemi opravdu spokojená 😊. Nejen, že mají krásné a originální designy, ale také všechny, které mám, jsou opravdu kvalitní, což je pro mě při výběru hodinek také hodně důležité😊.

Po dlouhém vybírání jsem vybrala hodinky SLIM X XL Lazer Blue 😊. Dlouho jsem ještě přemýšlela nad variantou s černým ciferníkem, ale nakonec u mě vyhrál tento modrý, který je neobvyklý a působí velmi elegantně😊.


Slim X XL Lazer Blue jsou klasické hodinky, které mají elegantní minimalistický ciferník😊. Jejich stříbrný pásek je velmi tenký, takže dle slov manžela se velmi pohodlně nosí a téměř tak o hodinkách neví. Pásek hodinek je z vysoce leštěné nerezové oceli😊.

Hodinky jsou vodotěsné do 50 metrů. Mně i manželovi se líbí, jak se modrý ciferník mění dle intenzity světla😊. Hodinky tak vypadají pokaždé jinak a neokoukají se😊.


Manžel je z hodinek nadšený a já jsem ráda, že jsem se mu trefila do vkusu😊.

Navíc teď mají ve Storm novoroční slevy až 50 % na vybrané modely, takže ideální se mrknout po nějakém Valentýnském dárečku😊.

Jak se Vám hodinky líbí?😊

6 komentářů

  1. Wau, no tie sú ale nádherné, veľmi pekný darček. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Musím uznat, že hodinky vypadají fakt skvěle!! Nedivím se, že se tvému manželovi líbí. Skvělé je, že jsou i voděodolné do určité hloubky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou nádherné, vážně moc krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné hodinky, já jsem příteli taky nedávno kupovala hodinky a docela jsem se práskla přes kapsu. Přítel si totiž na kvalitu hodinek potrpí, a tak jsem mu z https://www.hodinky-beny.cz/panske/ objednala hodinky za dvacet tisíc korun. Za tak vysokou kvalitu to ale stojí.

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři