Vichy Minéral 89 Hyaluron Booster a Noční péče Vichy Slow Age

Krásný den,

dneska tady mám pro Vás recenzi na dva produkty značky Vichy, kterými jsou Vichy Minéral 89 Hyaluron Booster a Noční péče Vichy Slow Age 😊. Čím jsem totiž starší, tím více mě péče o svoji pleť zajímá a neřeším už jenom dekorativní kosmetiku jako dříve.

Moje pleť byla vždy hezká, ale po porodu mě začala bohužel trápit mírně problematická pleť😟. Střídá se mi tak období krásné pleti s obdobím, kdy bojuji s nějakými nedokonalostmi. Co mě ale začalo trápit úplně nejvíc, je tvorba prvních vrásek😓. Proto jsem začala zkoušet produkty k tomu určené a mezi nimi i tyhle dva. Ale teď už dost řečí a pojďme si je trošku blíž představit😊.




Vichy Minéral 89 Hyaluron Booster


Tento Booster pomáhá pleti odolávat proti vnějším vlivům, kterými mohou být například stres, znečištěné prostředí, nevyvážená strava, zima apod. Hodí se pro všechny typy pleti a musím říct, že i já se svojí citlivou pletí neměla žádný problém😊. Booster je neparfémovaný a je určen pro hydrataci, posílení a vyplnění pleti😊.


Booster používám pravidelně ráno. Musím říct, že se velmi dobře roztírá a ještě lépe vstřebává😊. Na pleti je opravdu velmi příjemný, nezanechává lepivý pocit a pleť je ho jeho aplikaci opravdu sametově heboučká a hydratovaná😊. Navíc působí svěžím dojmem a moje jemné vrásky jsou opravdu vyplněny. Těžko říct, jak by si poradil s hlubokými vráskami, ale jak říkám -  za sebe jsem opravdu moc spokojená😊.


Oceňuji to, že neucpává póry😊.  Vyhovuje mi jeho pumpičkový aplikátor, stačí jedno pumpnutí na celý obličej a je hotovo😊. 
Jediná maličkost, kterou bych asi tomuto produktu vytkla je skleněné balení, na které si musím dávat kvůli malému Románkovi opravdu pozor😔.

Jinak mi ale tento produkt opravdu sedl a musím říct, že jsem s ním spokojená😊.

Vichy Slow Age Noční péče


Druhým výrobkem je noční péče Slow Age značky Vichy😊. Tato péče pomáhá obnovovat a okysličovat pleť. Během noci dochází k vyhlazování pleti a obnovení kožní bariéry😊. Jeho gelovitá textura je zbarvená do hněda, což mě velmi překvapilo první moment. Slow Age obsahuje aktivní látky určené proti stárnutí pleti  - Resveratrol a Baicalin😊. 


Mojí citlivé pleti sedl opět bez problémů. Jak jsem psala výše, gelovitá konzistence této péče je mírně zbarvená do hněda. Gel po aplikaci příjemně chladí,  jemně voní, dobře se roztírá a rychle vstřebává. Pleť je po aplikaci velmi dobře hydratovaná, vláčná a hebká na dotek😊.


Oceňuji především to, že druhý den ráno je moje pleť odpočatá a působí svěžím, rozzářeným a hlavně zdravějším dojmem😊.

Tuto noční péči můžete aplikovat také jako masku - stačí nanést, nechat působit 10 minut, poté vmasírovat a zbytky produktu setřít vatovým tampónem.




Máte někdo zkušenost s některým z těchto produktů?😊

8 komentářů

  1. Slow age jsem zkusila, ale vůbec mě to nenadchlo :-/. Hyaluron booster bych chtěla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  2. Hyaluron Booster bych taky vyzkoušela,myslím že mám doma vzoreček. I u mě totiž začínají vrásky 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Ten booster jsem kdysi zkoušela a byl super, asi se k němu zase vrátím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Booster používam od kedy vyšiel na trh a zbožňujem ho. Sem tam ho prestriedam s nejakým iným produktom ale vždy sa k nemu vraciam :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to sérum a je fakt skvělé!! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Já měla denní Slow Age a seděl mi v létě, teď je málo výživný a booster je super :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sérum som mala vo vzorke a bolo výborne, určite jedno z naj produktov od Vichy. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři