Žehlička na vlasy ST330 E zn. BaByliss

Krásný den,

dneska bych Vám chtěla představit svého nového pomocníka na vlasy, kterou je žehlička ST330 E značky BaByliss😊. Od firmy BaByliss již mám parní žehličku na vlasy se kterou jsem nadmíru spokojená a moc mě zajímalo, jestli stejně tak dobrá bude žehlička i bez páry.



První, co mě po vybalení žehličky na vlasy překvapilo, byla její velikost - přišla mi tak malá oproti parní žehličce. Takový drobek a mě první napadlo, že tohle na moje husté vlasy asi nebude to pravé.
Povrch žehličky tzv. Diamond Ceramic, je keramický o vysoké hustotě (60% keramika). Vlasy jsou opravdu po vyžehlení lesklejší, jemnější a hlavně díky tomuto povrchu chráněny.
Líbí se mi, že žehlička plní funkci 2v1 - kromě žehličky si na ní můžete také vytvořit krásné vlny díky zaoblené části na žehličce. Takže kdo si rádi vlasy nejen žehlíte, ale i vlníte, tak tuto funkci určitě využijete😊.


Pokud si neradi žehlíte vlasy za sucha, jistě oceníte funkci Wet and Dry, kdy si můžete žehlit již vlhké vlasy😊. Já osobně žehlím raději suché vlasy, ale pokud bych pospíchala, tak tuto funkci jistě ráda využiji😊.
Destičky žehličky jsou plovoucí, což znamená v praxi velmi dobrý skluz a manipulace se žehličkou díky vyvíjení stálého tlaku a to bez poškození vlasů😊. Nastavitelná teplota na žehličce je v rozmezí 140-235 stupňů (6 teplot), žehlička navíc disponuje funkcí automatického vypnutí. 


První, co mě při spuštění žehličky překvapilo, byla rychlost zahřátí, která trvala opravdu jen chviličku😊. Když jsem pak začala žehlit své husté vlasy, byla jsem opravdu ráda za menší velikost žehličky a její váhu, protože mě nebolela ruka.
Musím říct, že jsem tuto žehličku při pohledu dost podcenila, protože tady platí pravidlo - malá, ale výkonná. Vlasy mi narovnala opravdu dokonale, byly lesklé a působily velmi jemným a hebkým dojmem😊. 

Jsem za tuto žehličku neskutečně ráda a stane se díky svojí velikosti a lehkosti mým pravým pomocníkem při cestování😊.
Navíc i cena této žehličky mi přijde vzhledem k její kvalitě velmi přijatelná - doporučená cena je nějakých cca 1000 Kč😊. Pokud se poohlížíte po nové žehličce, tak tuto Vám mohu s klidným svědomím doporučit😊.

6 komentářů

  1. Vypadá fakt dobře, já mám doma taky klasickou žehličku bez páry, jsem jí podědila po tchýni :-D, poohlížím se teda spíš po kulmě :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma klasickou žehličku od Rowenty, s kterou jsem tedy taky moc spokojená.😊

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá fajn ale ja som dlhé roky verná značke Remington 😁

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem věrná značce Remington. Od ní mám fén, žehlící hřeben a dvě žehličky :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Mám doma nějakou od Eta, už hoodně dlouho, ale funguje skvěle! Jako další mám spadeno na Philips Moisture protect :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám svoju Remingtonku a som s ňou veľmi spokojná. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři