Hvězdné mapy Asteria Maps aneb tip na nápaditý dárek

Krásný den,

když jsem poprvé narazila na stránku Asteria Maps byla jsem doslova nadšená, protože je to opravdu krásný nápad, kterým můžete udělat radost nejen sobě, ale i někomu blízkému.

Díky Asteria Maps máte možnost si vytvořit v jejich online konfigurátoru unikátní hvězdnou mapu dle dne, místa a času s textovou vzpomínkou.


Můžete si tak zaznamenat nejen pro sebe, ale třeba i pro někoho jako dárek, důležité životní události jako je narození dítěte, seznámení, svatba, dokončení titulu, den pořízení domácího mazlíčka, povýšení v práci, dokončení titulu - prostě cokoliv, co Vás napadne.
Vybrat si můžete ze šesti barevných variant a dvou velikostí. V konfigurátoru si pak nastavíte jen čas, místo, datum a dopíšete text. Je skvělý, že v konfigurátoru pak vidíte, jak Vaše mapa bude vypadat a můžete si ji poupravit, ať je podle Vašich představ a jste maximálně spokojení.


Musím ještě vyzdvihnout dobu dodání, která byla do 2 dnů, kdy mi mapa přišla zabalená v pevném tubusu, kde byla naprosto v bezpečí - nemusíte se bát, že by se Vám cestou k Vám nějak poničila/poškodila.

Já jsem nechala zvěčnit Romíkovi jeho narození a už se těším, jakmile se přestěhujeme, až mu bude zdobit nejen dětský pokoj, ale bude pro něj celkově památkou, kterou si schová i do budoucna a jednou třeba ukáže svým dětem. 




Z nápadu jsem natolik nadšená, že bych si ráda pořídila ještě jednu mapu, ale tentokrát pro sebe.

A málem bych zapomněla, s kódem SARA10 máte slevu 10 % na tuto krásnou hvězdnou mapu - sleva platí ode dneška měsíc.

Co na tento nápad říkáte?💓

9 komentářů

  1. To vypadá opravdu moc moc krásně, úžasný nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, opravdu originální kousek. 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak tyhle mapy jsem už viděla před pár lety :-) a přišlo mi to super nápad!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný darček, určite by ma potešil. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle mapy jsou poměrně pěkné, když je máte komu dát. To je jasná věc. Pokud ale nemáte, tak maximálně tak ostrouháte. Za mě je super dárek třeba vyšívání na textil, respektive prostě nějaká výšivka na míru. Třeba podle toho, jaké má ten dotyčný koníčky. A je to méně osobní a nepotřebujete svoje vlastní souhvězdí. :)

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři