Produkty na tělo z nové řady GdanSkin zn. Ziaja

Krásný den,

dneska bych ráda touto recenzí navázala na předešlou (KLIK), ale s tím, že dneska Vám z nové řady GdanSkin nepředstavím produkty na pleť, ale na tělo😊. Jen pro připomenutí řada je inspirována městem Gdaňsk. Má jemnou vůni, cítím v ní především moře a přírodu. Tato řada je určena a vhodná pro zimní období, protože udělá velmi dobře suché a dehydratované pokožce. 

Produkty na tělo z nové řady GdanSkin zn. Ziaja


Tento peeling jsem si naprosto zamilovala! Jedná se o konzistenčně hustší peeling, který obsahuje drcené mušličky. Líbí se mi, že je velmi hydratační díky obsahu smile a jablečníku, biofermentu ze zinku, hořčíku, křemíku, mědi a železa. 


Peeling je jemně parfémovaný a nevtíravý, což mi vyhovuje a náramně si ho vždy užívám. Dovede zbavit pokožku šupinek, staré kůže a dokonale ji tak vyhladit. Pokožka je po něm pružnější, hladší a také hydratovanější. Ta hydratace je za mě skvělá, protože se pak už nemusím mazat žádným tělovým krémem a zároveň nejsem po peelingu nějak mastná. 

Za mě určitě za cenu 189 Kč velmi dobrá koupě😊.


Na tohle mýdlo jsem byla opravdu zvědavá, protože je určeno pro sušší pokožku těla, na kterou já trpím. Mýdlo je hustší konzistence a obsahuje rozsvětlující minerály. Mýdlo nejen, že myje, ale také o pokožku zároveň pečuje. Pokožku dovede hydratovat a obnovuje rovnováhu kožního mikrobiomu. 
Pokožka je po jeho použití příjemně hebká a hydratovaná.
Vůně je stejná jako u ostatních produktů, jemná a nevtíravá😊. Za cenu 99 Kč / 300 ml mohu určitě doporučit😊.


Tento balzám je skvělý na moji suchou pokožku na kterou trpím. Obsahuje rozsvětlující minerály, hydratuje a pokožka je po něm velmi jemná, rozjasněná a příjemně voňavá. Velmi snadno se roztírá a vstřebává. Pokožku navíc i příjemně chladí, což bude velmi příjemné hlavně v létě. 


Díky rozsvětlujícím minerálům zvýrazní opálení pokožky, což určitě vyzkouším v létě. 

Koupíte ho za cenu 139 Kč / 300 ml a můžu opět doporučit. 


Já pěny do koupele miluji, k relaxu ve vaně prostě patří. Tahle pěna je navíc velmi vyživující a hydratační. Pokožku nevysušuje (což je pro mě důležité a mnoho pěn mi to dělá) a krásně ji provoní. 

Balení stojí 99 Kč / 500 ml, což je podle mě naprosto perfektní cena. Navíc pěna v takovém množství vydrží opravdu dlouhou dobu.



Celkově si myslím, že se Ziaje tato nová řada velmi povedla a opět mohu potvrdit, že v poměru cena/kvalita není u těchto produktů nad čím váhat.
Který z produktů vás nejvíce zaujal?😊

7 komentářů

  1. zaujalo ma to mydlo, ale momentálne používam inú značku, keď vypotrebujem asi skúsim niečo zo Ziajy

    OdpovědětVymazat
  2. Ziaja je v poměru cena/kvalita super, tuhle řadu jsem ale nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně mě zaujalo Glycerínové mýdlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám z řady Gdan Skin peeling, tělové mléko a mist na obličej a musím říct, že mě dostala ta vůně! A ten peeling miluju, protože je takovej krásně krémovej, a neudělá to, že by sedly zrníčka ke dnu a nad to vyplavala tekutina, což dělá třeba saloos.

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaja ma ako značka už dosť dlho láka :-) zatiaľ som mala doma len ich krém na ruky :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  6. Ziaja ma ako značka už dosť dlho láka :-) zatiaľ som mala doma len ich krém na ruky :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  7. Táto rada ma veľmi zaujala, už sa teším, kedy ju vyskúšam aj ja. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři